نوترین تصاویر لو رفته از گوشی پرچمدار نو سامسونگ

به گزارش تور بالی اندونزی، دیجیاتو نوشت: با توجه به این که در حال نزدیک شدن به زمان رونمایی از سری گلکسی S24 هستیم، گزارش های بیشتری از این گوشی ها منتشر می شوند. در گزارش امروز نیز اطلاعات و تصاویر زیادی از سری گلکسی اس 24 لو رفته که ما را با مشخصات این محصولات آشنا می نماید.

نوترین تصاویر لو رفته از گوشی پرچمدار نو سامسونگ

وب سایت Windows Report تصاویری را از گلکسی S24 اولترا منتشر نموده است که با گزارش های قبلی همخوانی دارد. این تصاویر موبایلی را نشان می دهد که زاویه های تیزتری دارد اما از نظر طراحی تفاوت خاصی نسبت به سال گذشته نداشته است.

گزارش امروز تأیید می نماید که سامسونگ در سری گلکسی S24 از فناوری هوش مصنوعی برای ترجمه آنی پیغام ها استفاده خواهد نمود. این شرکت پیش تر درخواست ثبت نشان تجاری AI Phone را احتمالاً برای پرچمداران آینده خود ثبت نموده بود.

تصاویر و مشخصات گلکسی S24

گلکسی S24 اولترا احتمالاً در چهار رنگ به بازار می آید که شامل مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، بنفش تیتانیومی و زرد تیتانیومی خواهد بود. همان طور که از نام این نسخه ها پیداست، تیتانیوم نقش مهمی را در مدل اولترا ایفا خواهد نمود و در فریم این محصول استفاده خواهد شد.

گلکسی S24 اولترا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می نماید و احتمالاً از محفظه بخاری بهره خواهد گرفت که نسبت به نسل قبلی 1.9 برابر بزرگ تر شده است.

در آن سو، گفته شده است که گلکسی S24 و S24 پلاس هم در رنگ های مشابه مدل اولترا یعنی مشکی، خاکستری، بنفش و زرد به بازار می آیند اما فاقد تیتانیوم خواهند بود. این محصولات احتمالاً در فریم خود از آلومینیوم استفاده می نمایند.

طبق گزارش امروز، گلکسی S24 اولترا نمایشگر 6.8 اینچی +QHD با حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و دوربین عقب چهارگانه خواهد داشت که شامل 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 200 مگاپیکسلی اصلی، 10 مگاپیکسلی تله فوتو (3x) و 50 مگاپیکسلی تله فوتو (5x) خواهد بود. این گوشی باتری 5000 میلی آمپرساعتی، بلوتوث 5.3 و وای فای 7 خواهد داشت.

گلکسی S24 معمولی احتمالاً از نمایشگر 6.2 اینچی +FHD استفاده می نماید و دوربین عقب سه گانه دارد که شامل 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 50 مگاپیکسلی اصلی و 10 مگاپیکسلی تله فوتو (3x) خواهد بود. این گوشی احتمالاً در بازارهای جهانی به تراشه اگزینوس 2400 مجهز می گردد و با وای فای 6E عرضه خواهد شد.

گلکسی S24 پلاس ظاهراً نمایشگر 6.7 اینچی +QHD خواهد داشت و از دوربین سه گانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 50 مگاپیکسلی اصلی و 10 مگاپیکسلی تله فوتو بهره می برد. این گوشی احتمالاً از باتری 4900 میلی آمپرساعتی استفاده خواهد نمود، در حالی که مدل معمولی باتری 4000 میلی آمپرساعتی خواهد داشت.

گزارش دیگری از Android Authority حاکی است اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) نشان می دهد که سری گلکسی S24 از مودم کوالکام با قابلیت Smart Transit استفاده خواهد نمود. در این اسناد به مدل دقیق تراشه این گوشی ها اشاره نشده است، اما می توان انتظار داشت که این خانواده با اسنپدراگون 8 نسل 3 راهی این بازار گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 آذر 1402 بروزرسانی: 11 آذر 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2443

به "نوترین تصاویر لو رفته از گوشی پرچمدار نو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوترین تصاویر لو رفته از گوشی پرچمدار نو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید