طراحی وب سایت و هر آنچه قبل از سفارش آن باید بدانید

به گزارش تور بالی اندونزی، رپرتاژ آگهی- امروزه با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت در کشور ما شاهد افزایش کسب و کارهای اینترتی در جامعه هستیم. شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر اهمیت راه اندازی فروش اینترنتی را برای همگان محرز نموده است. بسیاری از کسب و کارها برای اینکه به دنیای دیجیتال مارکتینگ وارد شوند احتیاج به وب سایت دارند تا محصولات خود را در آن معرفی نمایند. در گذشته طراحی وب سایت ساده تر بود اما امروزه با ایجاد فضای رقابتی در این حوزه و پیدایش تکنولوژی های جدید تبدیل به کاری حرفه ای شده که احتیاجمند تخصص و تجربه است. حال این سوال پیش می آید که اصلا چرا احتیاج به وب سایت داریم؟

طراحی وب سایت و هر آنچه قبل از سفارش آن باید بدانید

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

چرا به وب سایت احتیاج داریم ؟

برای پاسخ به این سوال دلایل زیادی وجود دارد که در ذیل به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:

  • در این برهه زمانی اصلی ترین دلیل به علت شیوع بیماری کرونا و تمایل جامعه برای خرید اینترنتی می باشد.
  • تبلیغات در اینترنت و معرفی محصولات با هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر امکان پذیر است.
  • امکان ارتباط مستقیم با کاربران و انتقال آموزش های لازم به آن ها در وب سایت فراهم می گردد.
  • امروزه بیشتر افراد برای ارتباط یافتن با کسب و کار خاصی و دریافت خدمات از وب سایت ها استفاده می نمایند.
  • افزایش تعداد مشتریان هدف به وسیله وب سایت امکان پذیر شده و دیگر محدود به جغرافیای خاصی نمی باشد.
  • امکان پشتیبانی 24 ساعته مشتریان و پاسخگویی به آن ها در وب سایت امکان پذیر شده است در صورتی که در مشاغل سنتی چنین چیزی امکان پذیر نیست.
  • با ایجاد وب سایت های معتبر و دریافت مجوزها از نهادهای مربوطه و همچنین نماد اعتماد الکترونیک می توان هر جه بیشتر اعتماد مشتریان را جلب نمود.
  • امکان ارائه خدمات به مشتریان به صورت شبانه روزی و بی وقفه در وب سایت ها فراهم شده است.

امروزه داشتن یک وب سایت حرفه ای از الزامات یک کسب و کار پیروز به شمار می رود زیرا می تواند تاثیر مستقیمی بر روی تبلیغات شما و میزان فروش محصولاتتان داشته باشد. شرکت های زیادی در حال ارائه خدمات طراحی وب سایت می باشند اما همه آن ها نمی توانند طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهند. دیبا ارتباط این افتخار را دارد که از سال 89 در زمینه طراحی وب سایت در ارومیه در حال خدمات رسانی به کلیه هم وطنان عزیزمان باشد.

چه نکاتی باید در طراحی یک وب سایت رعایت شوند ؟

در طراحی وب سایت باید یکسری اصول و قوانین کلی رعایت شوند تا در ارتباط با کاربران وب سایت عملکرد مناسبی داشته باشد. در ادامه به چند مورد از متدوال ترین آن ها که شما حتما باید بدانید اشاره می کنیم:

سرعت سایت :

سرعت وب سایت می تواند عاملی معین نماینده در نگهداشتن کاربر و جلب مشتری دارد. اگر سرعت وب سایت پایین باشد باعث ترک وب سایت توسط کاربر شده و این خود باعث کاهش تعداد مشتریان می گردد.

رنگ بندی مناسب

در طراحی وب سایت باید از رنگ بندی مناسب استفاده گردد به گونه ای که باعث جلب مشتری گردد.

دسترسی پذیری

منوها و دسته بندی ها باید با دقت ساخته و انتخاب گردند تا کاربر بتواند در کوتاه ترین زمان به صفحه مورد نظرش منتقل گردد.

سایز نوشته ها و فونت ها به گونه ای انتخاب شوند که خوانایی مطالب در حد مطلوب بوده و کاربر زمان بیشتری را در وب سایت سپری کند.

فرم های تماس

فرم تماس با ما فراموش نگردد! برای اینکه کاربران بتوانند با کارشناسان وب سایت ارتباط برقرار نمایند بهتر است یک فرم تماس مناسب طراحی گردد تا کاربران در کوتاه ترین زمان نظرات خود برای مدیران وب سایت ارسال نمایند.

گرافیک جذاب

استفاده از تصاویر با کیفیت و مناسب با موضوع وب سایت می تواند جلوه زیبایی به وب سایت بدهد و باعث درک بهتر کاربر شده و همچنین از مطالعه محتوا خسته نگردد.

نسخه موبایل

از نسخه موبایلی وب سایت غافل نشوید. امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند بسیاری از کاربران با موبایل از وب سایت بازدید می نمایند به همین دلیل وب سایت باید واکنش گرا بوده و به صورت مطلوب در موبایل به نمایش درآید. چرا که امروزه بیشتر از 60 درصد ترافیک ورودی وب سایت ها به وسیله گوشی موبایل صورت می گیرد.

ناگفته نماند تمامی نکاتی که ذکر شد می تواند تاثیر بسزایی در بهینه بودن وب سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل (سئو) داشته باشد. اگر تصمیم به تحول در کسب و کار خود گرفته اید و می خواهید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. حتما از افراد متخصص این حوزه بهره ببرید.

طراحی وب سایت با وردپرس :

اگر به دنبال طراحی وب سایت هستید و با چند آژانس طراحی وب سایت مذاکره نموده باشید حتما بین حرف هایشان نام وردپرس را شنیده اید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای مدیریت وب سایت شما می باشد. بسیاری از افرادی که خدمات طراحی وب سایت ارائه می دهند ممکن است این سیستم مدیریت محتوا را به شما پیشنهاد دهند.

فقط در صورت استفاده از وردپرس از آژانس طراحی بخواهید برای شما یک قالب اختصاصی طراحی نمایند و از قالب های نال شده ، آماده و بدون کیفیت استفاده ننمایند. و هنگام تحویل پروژه خود حتما با ابزارهای موجود سرعت بالا آمدن (Load) وب سایت خود را مورد آنالیز قرار دهید. ما در شرکت طراحی وب سایت دیبا ارتباط تا به حال بیش از 300 قالب اختصاصی با وردپرس برای مشتریان خود طراحی نموده ایم .

چه کسی وب سایت ما را طراحی کند ؟

حال به سخت ترین جای کار رسیدیم انتخاب این که چه کسی وب سایت ما را طراحی کند، یکی از سخت ترین مراحل کار است اما با رعایت چند نکته که در ذیل آمده می توانید نتایج بهتری بگیرید :

  1. حتما سه الی چهار آژانس طراحی وب سایت را مورد آنالیز قرار دهید.
  2. قیمت ها را مقایسه کنید (قیمت همه چیز نیست ولی داشتن یک وب سایت خوب گران است).
  3. بعد از انتها پروژه طراحی وب سایت ، شما را چگونه همراهی خواهند کرد (پشتیبانی عضو جدا ناپذیر یک وب سایت).
  4. نمونه کار ها و مشتریان آژانس ها را مقایسه کنید.
  5. به مشاوره ای که به شما می دهند دقت کنید.

سوالاتی که قبل از طراحی وب سایت باید از خود بپرسید

  1. اهداف شما برای وب سایت جدیدتان چیست؟
  2. وب سایت شما چگونه برند شما را معرفی می نماید؟
  3. استراتژی سئو شما چیست؟
  4. استراتژی تبدیل شما چیست؟
  5. آیا شما یک سایت واکنش گرا می خواهید؟
  6. چگونه میزان ترافیک وب سایت اندازه گیری می گردد؟
  7. آیا سایت شما وبلاگ خواهد داشت؟
  8. استراتژی فراوری محتوا شما چیست؟
  9. چگونه شبکه های اجتماعی را یکپارچه خواهید کرد؟
  10. آیا سایت شما دارای سیستم مدیریت محتوا خواهد بود؟

اگر در پاسخ به هر یک از سوالات بالا مشکل دارید حتما با آژانس طراحی وب سایت دیبا در ارتباط باشید.

آژانس طراحی وب سایت دیبا ارتباط

دیبا ارتباط یکی از اولین مراکز طراحی وب سایت ارومیه می باشد که در حال ارائه خدمات در کل کشور می باشد. مشاوران ما همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به هم وطنان عزیزمان می باشند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1359

به "طراحی وب سایت و هر آنچه قبل از سفارش آن باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی وب سایت و هر آنچه قبل از سفارش آن باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید