فهرست النصر برای بازی با تراکتور اعلام شد، تالیسکا به تمرین بازگشت

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال النصر عربستان روز سه شنبه هفته آینده در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تراکتور ایران می رود.

فهرست النصر برای بازی با تراکتور اعلام شد، تالیسکا به تمرین بازگشت

در روزهای گذشته تالیسکا و آنسلمو دو بازیکن برزیلی النصر دچار مصدومیت شده بودند و برخی از حدس ها حاکی از غیبت تالیسکا در ملاقات با تراکتور داشت.

با این حال این دو بازیکن روز گذشته در تمرین النصر حضور یافتند تا با اعلام سایت کوره، خیال کادر فنی این تیم را راحت نمایند به ویژه تالیسکا که از درد زانو رنج می برد و در فهرست النصر برای بازی با تراکتور حضور دارد.

باشگاه النصر بعلاوه روز گذشته اسامی 30 بازیکن خود برای ملاقات با تراکتور را خاطرنشان کرد که تقریباً نیمی از آنها را بازیکنان جوان و امید این باشگاه تشکیل می دهند.

در این فهرست نام عبدالرزاق حمدالله مراکشی، ابوبکر کامرونی، تالیسکا برزیلی و ماشاریپوف ازبکستانی به نام بازیکن خارجی رد شده است.

فهرست 30 نفره النصر برای ملاقات با تراکتور به این توضیح است: دروازه بان: ولید عبدالله، نواف العقیدی، أمین بخاری، رائد آزیبی مدافع: عبدالله مادو، عبدالإله العمری، نایف الماس، علی لاجامی، محمد آل فتیل، آسر هوساوی، یوسف حقوی، منصور الشمری، سلطان الغنام، حمد المنصور، عبد الرحمن العبید، محمد قنام. هافبک: عبدالله الخیبری، عبدالمجید الصلیهم، علی الحسن، مختار علی، أیمن یحیی، سامی النجعی، خلیل العبسی، خالد الغنام، عبد الفتاح عسیری، تالیسکا، ماشاریپوف. مهاجم: عبد الرزاق حمدالله، عبد الفتاح آدم، وینسنت أبوبکر.

این در حالی است که حمدالله، لاجامی و مادو به علت محرومیت قادر به همراهی النصر در بازی با تراکتور نیستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1927

به "فهرست النصر برای بازی با تراکتور اعلام شد، تالیسکا به تمرین بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست النصر برای بازی با تراکتور اعلام شد، تالیسکا به تمرین بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید