گزینه خارجی یحیی در راه پرسپولیس

به گزارش تور بالی اندونزی، کادرفنی پرسپولیس در ادامه کوشش های خود برای پیدا کردن یک مهاجم خوب جهت تقویت تیم شان در خط حمله به دو گزینه نو رسیده اند. البته آن ها اواسط هفته گذشته هم دو مهاجم خارجی دیگر به مدیریت باشگاه پرسپولیس معرفی نموده بودند که بعد از مذاکره با آن ها معین شد دستمزدشان حدود یک میلیون و سیصد هزار دلار است، هیچ کدام نیز حاضر به پایین آوردن رقم درخواستی خود نشدند تا جذب آن ها منتفی گردد.

گزینه خارجی یحیی در راه پرسپولیس

اما عصر روز پنج شنبه سرمربی پرسپولیس نام دو گزینه تازه را به مدیریت باشگاهش داد تا با این نفرات مذاکره انجام گردد. درمورد ملیت این نفرات هنوز اخبار تازهی به گوش نرسیده، اما قیمت آن ها حدود یک میلیون دلار است، درحالی که باشگاه پرسپولیس سقف بودجه اش کمتر از 600هزار دلار جا دارد.

به هرحال باشگاه پرسپولیس با هر دو مهاجم وارد مذاکره شده و درحال چانه زنی درمورد دستمزد آن هاست. اگر توافق با یکی از این نفرات در یکی دو روز آینده انجام گردد، او به زودی به تهران خواهد آمد تا مراحل انتقالش به جمع سرخ پوشان نهایی گردد.

باشگاه پرسپولیس تا بیست ویکم شهریورماه مهلت دارد تا تغییراتی در فهرست ارسالی اش به لیگ قهرمانان ایجاد کند و تا آن زمان این باشگاه باید مهاجم مدنظرش را به خدمت بگیرد.

منبع: فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2431

به "گزینه خارجی یحیی در راه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه خارجی یحیی در راه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید