آمادگی دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در هوشمندسازی شبکه برق

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی در چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم های قدرت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: توسعه حوزه اتوماسیون موجب می گردد تا شغل بیشتری در کشور ایجاد گردد.

آمادگی دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در هوشمندسازی شبکه برق

وی با اشاره به هوشمندسازی شبکه برق اضافه کرد: هوشمند سازی شبکه برق موجب می گردد تا تخصص های جدیدی وارد حوزه اشتغال گردد. ضروری است در حوزه هوشمندسازی شبکه برق فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها در حوزه اینترنت اشیا پیشرفت های زیادی داشته اند، گفت: در این زمینه می توان به هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون اشاره نمود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید نمود: در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون به لحاظ تکنولوژی عقب نیستیم اما این موضوع باید در اولویت برنامه های کشور قرار گیرد.

معتمدی عنوان نمود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه برق فعالیت های خوبی انجام داده است؛ بنابراین این دانشگاه آمادگی دارد در این حوزه با نهادهای مرتبط همکاری داشته باشد.

وی گفت: همچنین با توجه به دستاوردهای دانشگاه در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی این دانشگاه قادراست در طرح های ملی در این حوزه مشارکت کند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برگزاری کنفرانس های علمی موجب می گردد تا موضوع کاربردی سازی و ارتباط با صنعت نهادینه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 800

به "آمادگی دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در هوشمندسازی شبکه برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در هوشمندسازی شبکه برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید