اجرای تدابیر سخت گیرانه تر برای جلوگیری از گسترش کرونا در مسکو

به گزارش تور بالی اندونزی، شهردار پایتخت روسیه در پی افزایش رو به رشد تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در شهر، از اجرای تدریجی مقررات سخت گیرانه تر و محدودیت های بیشتری در رفت و آمد ساکنین مسکو اطلاع داد.

اجرای تدابیر سخت گیرانه تر برای جلوگیری از گسترش کرونا در مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی سوبیانین شهردار مسکو در بیانیه ای ممنوعیت ها و محدودیت های مضاعفی را برای جلوگیری از گسترش روز افزون بیماری عفونت ناشی از ویروس کرونا در پایتخت روسیه بیان کرد. اجرای این قوانین خاص فعلاً از تاریخ 13 الی 19 آوریل (25 تا 31 فروردین ماه) به طول می انجامند.

وی یادآور شد که پایتخت زمانی آغاز به بازگشت به حالت عادی خواهد نمود که تهدید بیماری کرونا از بین رفته باشد.

شهردار مسکو با بیان اینکه طی هفته جاری شرایط اپیدمیک در پایتخت رو به وخامت گذاشته است، نسبت به افزایش سریع تعداد مبتلایان به عفونت ویروس کرونا ابراز نگرانی نموده و یادآور شد: پیش از این ، روزانه حدود 500 نفر در بیمارستان ها بستری می شدند ، اما در حال حاضر این رقم به بالای هزار نفر رسیده است.

بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئول شهر مسکو ، به تدریج رژیم کنترل رفت و آمدها به عنوان یکی از اقدامات برای مقابله با گسترش ویروس کرونا به اجرا گذاشته خواهد شد. این قوانین از ابتدای هفته (روز دوشنبه) عمل می شوند. در مرحله اول ، محدودیت ها برای سفرهای کاری مقرر می گردد، در مرحله دوم برای رفت و آمدها با اهداف دیگر و در مرحله سوم - در صورت لزوم - آمد و شد در داخل مناطق شهری هم کنترل خواهند شد.

سوبیانین یادآور شد که رژیم کنترل ترددها، طبیعتاً از قبل اعلام خواهد شد و مقامات شهرداری حق تأیید صحت اطلاعات ارائه شده را برای خود محفوظ می دانند.

شهردار مسکو پیش از این نیز جریمه های جدیدی را برای متخلفین از قوانین قرنطینه خانگی اعلام نموده بود

بر اساس اطلاعات منتشره از سوی ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه ، طی یک روز گذشته، تنها در شهر مسکو 1124 مورد جدید از عفونت ویروس کرونا کشف شد و تا به امروز 7822 پرونده در این شهر ثبت شده است.

طی 24 گذشته هم هشت بیمار دیگر که مبتلا به کرونا بودند در پایتخت روسیه جان باختند. در میان کشته شدگان بیمارانی در رده سنی 39 تا 84 ساله دیده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1066

به "اجرای تدابیر سخت گیرانه تر برای جلوگیری از گسترش کرونا در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای تدابیر سخت گیرانه تر برای جلوگیری از گسترش کرونا در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید