اردوغان: اعتباری برای اتحادیه اروپا باقی نمانده است

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس جمهوری ترکیه خاطرنشان کرد: اعتباری برای اتحادیه اروپا باقی نمانده است.

اردوغان: اعتباری برای اتحادیه اروپا باقی نمانده است

با ما همراه باشید و با لحظه آخری ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش سیاسی خبرنگاران به نقل از دیلی صباح، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز چهارشنبه و در جریان سخنانی گفت: بار دیگر کشور های عضو اتحادیه اروپا و ... را به اتخاذ موضع اصولی و شرافتمندانه در مقابل تروریسم فرامی خوانم.

رئیس جمهوری ترکیه در این خصوص ادامه داد: مجلس اروپا رویکردی مغایر تصمیم دادگاه حقوق بشر این قاره دارد. دیوان عالی بلژیک چندی پیش از گروه تروریستی پ. ک. ک. حمایت کرد.

اردوغان در ادامه اضافه نمود: تحولات اخیر نشانه عدم صداقت، بی تفاوتی و موضع انحرافی اتحادیه اروپا و دیگر کشور های اروپایی در قبال تروریسم است. اتحادیه اروپا تابع تصمیمات دستگاه قضایی خود نیست؛ بنابراین اعتباری برایش نمانده است.

وی افزود: امنیت سواحل مدیترانه نیز منوط به موفقیت ما در لیبی است. نجات اقتصاد ترکیه بستگی به موفقیت برنامه های ما در زمینه فراوری، صادرات سرمایه گذاری، اشتغال، صنایع دفاعی و فناوری پیشرفته دارد. کوشش های موذیانه بعضی در میز (مذاکرات) و میدان بدون تردید نتیجه بخش نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 862

به "اردوغان: اعتباری برای اتحادیه اروپا باقی نمانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: اعتباری برای اتحادیه اروپا باقی نمانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید