اسامی داوران دیدارهای سوریه مقابل سنگاپور و عمان اعلام شد

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: کمیته داوران AFC داورانی از ژاپن و قطر را برای قضاوت دیدارهای سوریه مقابل سنگاپور و عمان در تهران انتخاب نموده است.

اسامی داوران دیدارهای سوریه مقابل سنگاپور و عمان اعلام شد

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ملی سوریه و سنگاپور در چارچوب مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام ملت های 2015 آسیا را که روز آدینه 24 آبان 92 در استادیوم دستگردی تهران برگزار می گردد توجو مینورو از کشور ژاپن به همراه 2 یاری ژاپنی قضاوت خواهند کرد. داور چهارم بازی سوریه - سنگاپور از کشور ترکمنستان انتخاب شده است و ناظران بازی و داوری این بازی از لبنان و امارات هستند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین قضاوت دیدار تیم های ملی سوریه و عمان را که روز سه شنبه 28 آبان 92 در استادیوم دستگردی تهران برگزار می گردد، به عبدالرحمان محمد الحسین از قطر سپرد. محمد الحسین را در امر قضاوت این بازی داورانی از قطر و کویت همراه خواهند کرد. داور چهارم دیدار سوریه - عمان از کشور قطر است و بر امر برگزاری بازی و عملکرد داوران ناظرانی از بنگلادش و امارات نظارت خواهد نمود.

سوریه در گروه A مسابقات فوتبال انتخابی جام ملت های 2015 آسیا با تیم های عمان، اردن و سنگاپور همگروه است. در این گروه عمان با 7 امتیاز صدرنشین بوده و سوریه با یک امتیاز در انتهای جدول ایستاده است.

تیم ملی فوتبال سوریه به علت مشکلاتی که در این کشور وجود دارد، دیدارهای خود در مرحله انتخابی جام ملت های 2015 آسیا را در استادیوم دستگردی تهران برگزار می نماید.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 309

به "اسامی داوران دیدارهای سوریه مقابل سنگاپور و عمان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی داوران دیدارهای سوریه مقابل سنگاپور و عمان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید