استعفای امیر رضا خادم از وزارت ورزش ، مقصد کجاست؛ کشتی یا کار؟

به گزارش تور بالی اندونزی، معین نیست که باید این خبر را باور کرد یا نه؟ اما امیر رضا خادم از وزارت ورزش و جوانان استعفا نموده اما ظاهرا مقصد او وزارت کار است نه فدراسیون کشتی.

استعفای امیر رضا خادم از وزارت ورزش ، مقصد کجاست؛ کشتی یا کار؟

معاون پارلمانی و امور حقوقی وزارت ورزش با استعفا از مسئولیت خود در این وزارتخانه بار دیگر شایعات را درباره حضورش در فدراسیون کشتی و یا وزارت کار افزایش داد.

بعد از حرف و حدیث های چند ماه اخیر پیرامون تمایل امیررضا خادم به جدایی از سمت معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، این بحث مطرح بود که به زودی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ، ثبت نام می نماید اما واکنش های منفی نسبت به این خبر ظاهرا باعث شده تا امیر رضا خادم تصمیم دیگری را بگیرد.

ظاهرا در روزهای اخیر با ارسال درخواست ماموریت او از سوی وزارت کار، خادم نیز استعفای خود را تقدیم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کرد.

حال باید منتظر پاسخ وزیر به استعفای او بود. موضوعی که ظاهرا با توجه به اصرار خادم و عدم تمایل مسعود سلطانی فر به ادامه این همکاری ، با موافقت وزیر ورزش روبرو گردد. در صورت موافقت وزیر ورزش، امیر رضا خادم راهی وزارت کار می گردد و به این ترتیب با حضور خادم در وزارت کار عملا حضور او در انتخابات فدراسیون کشتی نیز منتفی شده و دیگر در جمع کاندیداها قرار نمی گیرد.

البته شایعات روزها و ماه های اخیر درباره حضور امیر رضا خادم در فدراسیون کشتی بسیار سوال برانگیز است. او ابتدا بیان کرد انتخابات شرکت نمی نماید اما بعد مسیری را در پیش گرفت که نشان از تمایل او برای حضور در فدراسوین کشتی داشت که تصمیم اخیر او یک سوال مهم را به وجود آورده که چه چیزی باعث تغییر موضع او شده و خادم ترجیح داده به وزارت کار کوچ کند؟

در این میان دو احتمال وجود دارد؛ اول اینکه شاید از ابتدا همه این جنجال های رسانه ای تنها به قصد دیده شدن و بر سر زبان افتادن مجدد نام امیررضا خادم بوده و او هیچ تمایلی برای کشتی نداشته است و دوم هم اینکه شاید او به این قطعیت رسیده که وزارت ورزش با توجه به اختلاف نظر با رسول خادم، تمایلی به حضور مجدد یک مدیر گوش شکسته در راس کشتی ندارد و به همین خاطر انتخابات کشتی را به تاخیر می اندازد تا با گذر زمان و روند اختلافات و خودزنی بعضی اهالی کشتی، در نهایت به گزینه ای سیاسی و خارج از خانواده کشتی برسد!

هر چه که هست ظاهرا امیر رضا خادم از ورود به کشتی و اتفاقاتی که در این راه ممکن برای او به وجود بیاید، رهایی پیدا نموده است و حالا باید منتظر عملکرد او در وزارت کار بود. هر چند که درباره عملکرد او در وزارت ورزش و جوانان بحث های زیادی مطرح است و با توجه به اتفاقاتی که درباره باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره آن رخ داد، یک نمره منفی برای او به حساب می آید.

ص5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 211

به "استعفای امیر رضا خادم از وزارت ورزش ، مقصد کجاست؛ کشتی یا کار؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای امیر رضا خادم از وزارت ورزش ، مقصد کجاست؛ کشتی یا کار؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید