استقلال باید در ضدحملات قوی تر ظاهر شود

به گزارش تور بالی اندونزی، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان مرکز اگر ضدحملات عملکرد بهتری داشته باشند، می توانند شرایط بهتری برای خود رقم بزنند.

استقلال باید در ضدحملات قوی تر ظاهر شود

کیانوش رحمتی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد آبی پوشان مرکز در 10 هفته اول رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: از وقتی آقای آجورلو مدیرعامل استقلال شدند چون تجربه کار فوتبالی دارند، توانستند شرایط خوبی را رقم بزنند. الان حواشی از استقلال دور شده است و الان ساختار باشگاه در حال پیشرفت است. کارهای مثبت باشگاه، آرامش قابل توجهی به کادر فنی می دهد. الان شرایطی است که تیم احساس می کند فضا برای پیشرفت وجود دارد و این باعث می شود انگیزه ها بیشتر می شود.

او درباره پیروزی یک بر صفر آبی پوشان مرکز مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من سپاهان در فاز حمله از عملکرد خوبی برخوردار است. ضعف سپاهان این است که به راحتی گل می خورد. استقلال توانست فضاها را ببندد و خواست تا موقعیت کمتری به سپاهان بدهد و این اتفاق هم به وقوع پیوست و استقلال پیروز شد زردپوشان اصفهانی را شکست دهد. در کل فرایند استقلال خیلی خوب است. آبی ها می خواهند در بحث فنی پیشرفت کنند البته اگر در توپ گیری و ضد حمله قوی تر باشند.

رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد هافبک های استقلال قابل قبول بوده است؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهدی پور نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد و حسین زاده و نیک نفس تازه به تیم اضافه شده اند. من فکر می کنم این بازیکنان در آینده بتوانند عملکرد بهتری از خودشان برجای بگذارند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد کوین یامگا و رودی ژستد گفت: یامگا در نبود غفوری یک خط به عقب آمده است و اگر یامگا در خط حمله به کار گرفته شود، می تواند تاثیر بیشتری در زمین داشته باشد. ژستد هنوز نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. این بازیکن کلاس فوتبال بالایی دارد اما همچنان نتوانسته عملکرد ایده آلی داشته باشد و فرهاد مجیدی همچنان به این بازیکن زمان می دهد. الان ژستد بیشتر نقش بازیکن مکمل را بازی می کند و اگر این بازیکن در امر گلزنی خوب عمل کند، شرایط بهتری را رقم خواهد زد.

او درباره آینده استقلال و در پاسخ به این سوال که آبی ها می توانند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشند، خاطرنشان کرد: الان استقلال شرایط خوبی دارد و این آرامش در ادامه می تواند به تیم کمک کند. نباید به حواشی توجه شود. استقلال قطعا جزو مدعیان قهرمانی است اما باید تیم یکدل تر شود و انگیزه بیشتری داشته باشد تا بتواند عملکرد پیروزیت آمیزی داشته باشد. در این چند سال هواداران منتظر پیروزیت استقلال بودند و امیدوارم استقلال بتواند عنوان قهرمانی را کسب و دل هواداران را شاد کند.

رحمتی در پایان درباره تقابل آبی پوشان مرکز مقابل نود ارومیه در رقابت های جام حذفی گفت: نود در لیگ یک عملکرد خوبی داشته است. اصلا نباید این تیم را دست کم گرفت. استقلال باید با تمرکز وارد بازی شود. امیدوارم استقلال سریع به گل برسد و در یک فضای آرام بتواند تاکتیک های مورد نظرش را عملی کند و افرادی مثل ژستد پایشان به گلزنی باز شود تا شرایط بهتر از پیش شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2139

به "استقلال باید در ضدحملات قوی تر ظاهر شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال باید در ضدحملات قوی تر ظاهر شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید