افزایش مهلت ارائه اسناد پزشکی بیمه شدگان آتیه سازان تا خاتمه اردیبهشت 1399

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگان کشوری، فرهنگیان شاغل و کارکنان حمل و نقل جاده ای می توانند مدارک پزشکی خود را تا سرانجام اردیبهشت سال آینده برای دریافت خسارت ارائه نمایند.

افزایش مهلت ارائه اسناد پزشکی بیمه شدگان آتیه سازان تا خاتمه اردیبهشت 1399

به گزارش خبرنگاران، دکتر ریاحی فر اضافه کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمام بیمه شدگان این شرکت شامل بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، فرهنگیان شاغل و کارکنان حمل ونقل جاده ای کشور و سایر بیمه شدگان این شرکت می توانند مدارک و اسناد پزشکی سرپایی و بیمارستانی (بستری درمان) خود را تا انتها اردیبهشت سال آینده به شعب، نمایندگیهای ویژه و دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور تحویل دهند.

وی گفت: هدف ما کاهش تردد بیمه شدگان در اماکن عمومی و حفظ سلامتی آنها بوده و بیمه شدگان می توانند به وسیله شماره تماس 75013 پاسخ سوالات خود را از کارشناسان این شرکت دریافت نمایند. همچنین سامانه 1666 نیز آماده پاسخگویی به سوالات درخصوص بیماری کرونا است.

مدیرعامل آتیه سازان حافظ اعلام کرد: به مراکز پرتردد همچون شعب، دفاتر نمایندگیها و دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور تاکید شده است اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن محیط بطور پیوسته انجام گردد تا با رعایت سلامت کارکنان خدمات بهتری به بیمه شدگان صعب العلاج و اورژانس ارائه گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ، وی در انتها تاکید نمود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در مورد ساعت کاری ادارات دولتی از سوی استانداران در سراسر کشور، شعب آتیه سازان حافظ نیز از ساعت 8 صبح تا 13 در خدمت بیمه شدگان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 981

به "افزایش مهلت ارائه اسناد پزشکی بیمه شدگان آتیه سازان تا خاتمه اردیبهشت 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مهلت ارائه اسناد پزشکی بیمه شدگان آتیه سازان تا خاتمه اردیبهشت 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید