امیدوارم نمایندگان مجلس خصوصی سازی سرخابی ها را جدی بگیرند

به گزارش تور بالی اندونزی، محمود کلهر گفت: امیدوارم نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی خصوصی سازی سرخابی ها را جدی بگیرند.

امیدوارم نمایندگان مجلس خصوصی سازی سرخابی ها را جدی بگیرند

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گو با ، در خصوص انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در ابتدا من امیدوارم افرادی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می نمایند ورزش جامعه را به جهت رو به جلو و پیشرفت یاری نمایند. ورزش روی سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد و بار ها دیده ایم پیروزیت ورزشکاران تا چه حد می تواند روی روحیات مردم ما موثر باشد.

او در ادامه اعلام کرد: امیدوارم نمایندگان راه یافته به مجلس در گسترش و برپایی امکانات ورزشی موثر تر عمل نمایند. از طرفی بحث کهنه خصوصی سازی سرخابی های پایتخت (باشگاه های استقلال و پرسپولیس تهران) را جدی بگیرند و نگاه ویژه ای به بهتر شدن اوضاع ورزشی کشور داشته باشند. جامعه ما متاسفته از تحرک کمی دور افتاده و احتیاج به تحرک و پویایی دارد و امیدوارم در این دوره نمایندگان پیروز عمل نمایند.

کلهر در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات پیش روی مجلس حضور پیدا می نماید یا خیر اظهار کرد: من در انتخابات شرکت می کنم و صد درصد به کسانی رای می دهم که واقعا لایق حضور در مجلس شورای اسلامی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 894

به "امیدوارم نمایندگان مجلس خصوصی سازی سرخابی ها را جدی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم نمایندگان مجلس خصوصی سازی سرخابی ها را جدی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید