ایستگاه مطالعه به بیمارستان خاتم الانبیا(ع) رسید

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: دو ایستگاه مطالعه در سالن انتظار درمانگاه و ساختمان شفای بیمارستان خاتم الانبیا(ع) راه اندازی می شود.

ایستگاه مطالعه به بیمارستان خاتم الانبیا(ع) رسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مهدی تاج الدین، کارشناس ایستگاه مطالعه مفید اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در خصوص راه اندازی دو ایستگاه مطالعه جدید در شهر تهران گفت: بیمارستان خاتم الانبیا(ع) یکی از مراکز مورد توجه این اداره کل بوده است که با توجه به رایزنی های صورت گرفته قرار است، 2 ایستگاه مطالعه روز شنبه 28 اردیبهشت در سالن انتظار درمانگاه و ساختمان شفای بیمارستان خاتم الانبیا(ع) راه اندازی شود.

وی شرح داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و طی جلساتی که با سازمان و مراکز دولتی و خصوصی که دارای بیشترین حجم مراجعه کننده را دارا هستند، قرار است تا یک ماه آینده 23 ایستگاه مطالعه دیگر در شهر تهران راه اندازی شوند.

وی با اشاره به محل جانمایی ایستگاه های مطالعه جدید یادآور شد: این ایستگاه ها در مناطق مختلف تهران جانمایی می شوند که تردد مراجعه کننده و ظرفیت فعال سازی کتابخانه ها را داشته باشند و در این میان پایانه های مسافربری، اداره های دولتی پرمراجعه، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی، مساجد و بانک ها در اولویت قرار دارند.

در مرحله اول اجرای طرح ایستگاه های مطالعه، 16ایستگاه مطالعه در شهر تهران راه اندازی شده است و قرار است تعداد ایستگاه ها در فاز دوم طرح به 39 مورد افزایش پیدا کند.

در هر دوره تعداد 15 عنوان کتاب در قالب3 عنوان کودک،2 عنوان نوجوان و 10 عنوان ویژه بزرگسال در این ایستگاه ها قرار داده می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1112

به "ایستگاه مطالعه به بیمارستان خاتم الانبیا(ع) رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه مطالعه به بیمارستان خاتم الانبیا(ع) رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید