بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از کارخانه فراوری اتوبوس در سمنان

به گزارش تور بالی اندونزی، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در ادامه سفر به استان سمنان از کارخانه فراوری اتوبوس عقاب افشان بازدید کرد.

بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از کارخانه فراوری اتوبوس در سمنان

جهت دریافت خدمات آلاچیق پیش ساخته چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی جمالی نژاد در جریان این بازدید، که استاندار و جمعی از مدیران استان سمنان هم حضور داشتند، از نزدیک در جریان ظرفیتهای این شرکت در زمینه فراوری اتوبوس نهاده شد.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری کشور بویژه در کلانشهرها و شهرهای عظیم ابرازامیدواری نمود که با تحقق ظرفیت های موجود در قانون بودجه و همکاری و هم افزایشی تمامی دستگاههای ذیربط، زمینه نوسازی این ناوگان با بهره گیری از توان شرکتهای فراوریی داخلی فراهم گردد.

در جریان بازدید رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شرکت عقاب افشان سمنان تفاهم نامه فراوری 2 هزار دستگاه اتوبوس درون شهری و همچنین 2 هزار شاسی برای فراوری اتوبوس بین این شرکت فراوریی داخلی و اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور امضا شد.

این تفاهم نامه با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده در وزارت کشور در چارچوب ظرفیت های قانون بودجه در زمینه تامین منابع لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری امضا شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، به موجب این تفاهم نامه دو هزار دستگاه اتوبوس ها در این شرکت به صورت کامل فراوری می گردد و این شرکت همچنین متعهد به تامین 2 هزار دستگاه شاسی به منظور فراوری اتوبوس درون شهری و واگذاری آن به سایر شرکتهای فراوری کننده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1160

به "بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از کارخانه فراوری اتوبوس در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از کارخانه فراوری اتوبوس در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید