بدقولی وزارت ورزش در پرداخت جوایز قهرمانان آسیایی

به گزارش تور بالی اندونزی، آزاده صیدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: وزارت ورزش و جوانان برای تشویق مدال آوران بازی های آسیایی قول پرداخت سکه طلا را در سال قبل دادند، اما در همان سال گفته شد فعلاً امکان پرداخت حواله هم وجود ندارد و بودجه آن موجود نیست.

بدقولی وزارت ورزش در پرداخت جوایز قهرمانان آسیایی

وی افزود: حالا نیز متوجه شده ایم که دیگر خبری از پرداخت سکه نیست و برای مدال آوران بازی های آسیایی امتیازهایی را در نظر گرفتند و به جای پرداخت سکه طلا حواله یک میلیون و 800 هزار تومانی لحاظ خواهند کرد.

عضو تیم ملی کبدی بانوان گفت: مسئولان زیر همه قول هایی زدند که به ما داده بودند در حالی که ورزشکاران حداقل چهار سال برای کسب مدال تلاش کردند و با این بد قولی ها دیگر انگیزه ای برای ورزشکاران باقی نمی ماند.

صیدی با بیان اینکه برای تشویق مدال آوران قهرمان آسیا که به صورت تیمی در مسابقات حضور یافتند پرداخت 80 سکه طلا در نظر گرفته شده بود، گفت: حالا به جای سکه می خواهند حواله یک میلیون و 800 هزار تومانی بپردازند در حالی که با نرخ سکه بسیار تفاوت دارد.

وی افزود: از اسفند سال قبل مدال آوران برای پیگیری پاداش هایشان به وزارت ورزش مراجعه می کنند اما مسئولان وزارت خانه به جای حل موضوع تهدید کرده اند که اگر مراجعه کنند با پلیس تماس می گیرند؛ با این شرایط قرار است این ورزشکاران که شمار آنها به بیش از 200 نفر می رسد در هفته آینده درب وزارتخانه تجمع کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 244

به "بدقولی وزارت ورزش در پرداخت جوایز قهرمانان آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدقولی وزارت ورزش در پرداخت جوایز قهرمانان آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید