برد مدعیان بالانشین لیگ را جذاب کرد، استقلال و تراکتور بهترین شدند

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر طی دو روز یکشنبه و دوشنبه برگزار گردید که در این هفته همه مدعیان مقابل حریفان خود به رجحان رسیدند.

برد مدعیان بالانشین لیگ را جذاب کرد، استقلال و تراکتور بهترین شدند

در هفته دوم تنها دو میزبان (پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان) آن هم با حداقل تفاضل گل حریفان خود را شکست دادند، یک بازی با نتیجه مساوی به خاتمه رسید و در سایر بازیها تیم های میهمان بودند که میزبانان شان را شکست دادند.

در هفته هفتم بهترین نتایج را استقلال و تراکتور گرفتند که خارج از خانه پیروز شدند با 4 گل میزبانان خود را شکست دهند. آبی پوشان که با این پیروزی نه تنها دومین پیروزی متوالی شان در لیگ و چهارمین پیروزی متوالی شان را به دست آوردند، بلکه با رشد چشمگیری در جدول داشته و به رده هفتم صعود کردند. اتفاق خوب دیگر برای استقلال گل شدن پنالتی بود تا به این ترتیب طلسم پنالتی های آنها هم شکسته گردد.

تراکتور نیز این هفته بهترین نتیجه فصلش را به دست آورد و در یک بازی و یا بهتر است بگوییم در یک نیمه به اندازه همه بازیهای قبلی اش گل زنی کرد تا به جز امتیاز، تفاضل گلش را هم به سپاهان نزدیک کند.

شهر خودرو نیز در ادامه نتایج خوب این فصلش توانست در اصفهان بر ذوب آهن غلبه نموده تا رقابت نزدیکش با سپاهان و تراکتور را در این هفته نیز ادامه دهد.

فولاد را باید میهمان ناخوانده در بالای جدول دانست. سرخ پوشان اهواز در این فصل با نکونام آنقدر خوب نتیجه گرفته اند که حالا رفته رفته خود را در کورس بالای جدول ببینند. شاگردان نکونام هم مثل اغلب تیم های دیگر در هفته هفتم یک میهمان سربلند و پیروز بودند و در بازی پر گلی میزبان شان ماشین سازی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند.

دیگر تیم خوزستانی حاضر در مسابقات مثل فولاد 12 امتیازی است و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر یک پله پایین تر از تیم هم استانی اش قرار گرفته است تا خوزستانی ها روزهای خوبی را در هفت هفته اول داشته باشند.

بالاترین تیم تهرانی در جدول پرسپولیس است که در رده ششم قرار گرفته است. سرخ پوشان در هفته هفتم یکی از دو تیم پیروز در خانه بودند و به سختی توانستند با نتیجه 2 بر یک بر پیکان غلبه نمایند تا با 12 امتیاز در رده ششم قرار داشته باشند.

استقلال و تراکتور نیز به دلیل پیروزی های مشابقه 4 بر صفر در خانه حریفان بهترین تیم های هفته هستند و بدیهی است که استراماچونی و دنیزلی نیز بهترین مربیان هفته باشند.

در هفته هفتم می توان نساجی را به دلیل شکست سنگین مقابل تعداد زیادی از تماشاگرانش در خانه تیم ناکام هفته و رضا مهاجری را نیز مربی ناکام هفته دانست.

در انتهای جدول همچنان شاهین بوشهر واقع شده است. سفید پوشان بوشهری بدون ویسی هم مغلوب شدند تا همچنان یک امتیازی و در انتهای جدول قرار داشته باشند.

آنها این هفته در مسجد سلیمان مقابل نفت تن به شکست دادند. نفتی که در این فصل خوب نتیجه گرفته و یکی از سه تیم بدون شکست مسابقات است و با امتیازات این بازی 11 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

گل گهر هم در غیاب وینگو و با مجید جلالی در خانه مغلوب شد تا این تیم هم یکی از دو تیم انتهای جدولی در این فصل باشد.

در هفته هفتم ساسان انصاری با 2 گل و یک پاس گل بهترین عملکرد را در بین بازیکنان داشته و می توان او را بهترین بازیکن هفته دانست.

عارف غلامی و وریا غفوری هر کدام با یک گل و یک پاس گل و محمد محبی با 2 پاس گل از دیگر بازیکنان شاخص هفته هفتم لیگ برتر بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 605

به "برد مدعیان بالانشین لیگ را جذاب کرد، استقلال و تراکتور بهترین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد مدعیان بالانشین لیگ را جذاب کرد، استقلال و تراکتور بهترین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید