آنالیز آخرین شرایط فراوری واکسن کرونا در مجلس

به گزارش تور بالی اندونزی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای با شرکت های داخلی فعال برای فراوری واکسن کرونا در مجلس اطلاع داد.

آنالیز آخرین شرایط فراوری واکسن کرونا در مجلس

به گزارش خبرنگاران، همایون سامه یح در مصاحبه با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای در مجلس با حضور نایب رئیس اول مجلس و رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشت و همچنین معاونت علمی رئیس جمهور، رئیس سازمان غذا و دارو و نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه و تعدادی از شرکت های فعال برای ساخت واکسن تشکیل شد.

وی شرح داد: در این جلسه شرکت های داخلی که در حال تحقیق درباره فراوری واکسن کرونا هستند به ارائه شرحاتی درباره آخرین اقداماتشان پرداختند که طبق این شرحات به نتایج خوبی نیز دست پیدا نموده اند.

به گفته سامه یح، در این جلسه تاکید شد که تمامی کوشش صورت می گیرد تا هر چه سریعتر واکسن در اختیار همه مردم قرار گیرد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین درباره فرایند فراوری واکسن کرونا نیز گفت: استارت فراوری واکسن کرونا حداقل توسط دو شرکت در داخل کشور زده شده است که آنها نزدیک به فراوری هستند، ولی باز هم این کار زمان بر بوده و باید تحقیقات و آزمایش های بالینی و آزمایش بر روی انسان انجام گردد. امیدواریم که این تحقیقات به نتیجه برسد.

سامه یح در سرانجام تاکید نمود که وزارت بهداشت و مجلس برای دسترسی همه مردم به واکسن کرونا حساس است و در این باره تاکیدات زیادی دارد. امیدواریم هر چه سریعتر واکسن کرونا به ایران برسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1507

به "آنالیز آخرین شرایط فراوری واکسن کرونا در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز آخرین شرایط فراوری واکسن کرونا در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید