برگه ها و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدها امحا گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای گفت که کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد؛ در صورت مشاهده ضروری است به سرعت نسبت به امحاء آنها اقدام گردد.

برگه ها و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدها امحا گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در چهلمین اطلاعیه ستاد انتخابات آمده است: به اطلاع اعضای شعب اخذ رأی مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.

در این اطلاعیه تاکید شده است در صورت مشاهده این اوراق تبلیغاتی ضروری است به سرعت نسبت به امحاء آنها اقدام گردد. همچنین اگر در طول زمان رأی گیری َآثار تبلیغاتی از رأی دهندگان در شعبه باقی بماند، آنها را نیز امحا نمایند.

دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح امروز - آدینه - در 10 حوزه انتخابیه شروع شده است و رای گیری تا ساعت 18 امروز ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1325

به "برگه ها و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدها امحا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگه ها و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدها امحا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید