به بقا در لیگ یک فکر می کنیم ، باید سهراب بختیاری زاده حمایت شود

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم استقلال ملاثانی گفت: مانند فصل قبل به بقا در لیگ یک فکر می کنیم و نیم نگاهی نیز به رده های بالا جدول داریم.

به بقا در لیگ یک فکر می کنیم ، باید سهراب بختیاری زاده حمایت شود

ابراهیم اشکش در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار با استقلال خوزستان، اظهار کرد: بازی فردا دربی فوتبال خوزستان است و این دو تیم هم خانواده هستند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: امیدواریم بازی خوب و تماشاگر پسندی ببینیم. حتما هواداران بازی خوبی خواهند دید و امیدوارم در انتها دیدار بتوانیم دل هوادارانمان را که عاشقانه از ما حمایت می کنند، شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بعد از شکست هفته گذشته خیلی خوب توانستیم تیم را بازیابی کنیم. قطعا این آخرین شکست ما نخواهد بود و باید از شکست ها پلی بسازیم برای پیروزی. در حال حاضر تیم مان در شرایط خیلی خوبی واقع شده است و امیدواریم دل هواداران شاد شود.

وی درباره اهداف امسال تیم استقلال ملاثانی نیز گفت: برای اینکه بخواهید جاه طلب باشید باید توان فنی و بودجه را در نظر بگیرید. در بحث بودجه به جرات می گویم که تیم ما به عنوان یک تیم خصوصی در رده هجدهم جدول واقع شده است. اما برای آروزهای مان برنامه ریزی کرده ایم. تمامی بیست بازیکن لیست فردای ما و نیز کادر خوزستانی هستند و این برای خوزستان جای تبریک دارد. این بازیکن ها همگی خوب و لایق هستند. ما در استقلال ملاثانی در پی بقا هستیم و نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم. باید با عملکردمان در زمین برای خودمان اعتبار بگیریم و هفته به هفته بهتر شویم.

اشکش درباره تیم استقلال خوزستان نیز مطرح نمود: استقلال خوزستان بسیار تیم خوبی است و مهره های خوبی دارد. سرمربی این تیم آقای سهراب بختیاری زاده یکی از مربیان کاربلد و از مفاخر فوتبال استان و ایران است و طبیعتا باید از او حمایت لازم به عمل بیاید.

وی ادامه داد: تیم ما با وحدت تیمی و تاکتیکی بالا، پا به میدان می گذارد و خیلی حرف ها برای گفتن خواهد داشت. با شناختی که از استقلال خوزستان داریم، فردا می توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در انتها اضافه کرد: داور مسابقه آقای صفایی است که انتخاب بسیار خوبی از سوی هیات داوری کشور است و از این بابت نیز خیال ما راحت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2036

به "به بقا در لیگ یک فکر می کنیم ، باید سهراب بختیاری زاده حمایت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بقا در لیگ یک فکر می کنیم ، باید سهراب بختیاری زاده حمایت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید