بی اعتمادی شدید مردم انگلیس به اقدامات دولت برای مقابله با کرونا

به گزارش تور بالی اندونزی، نتایج یک تحقیق نشان می دهد تقریبا مردم همه کشورهای توسعه یافته و صنعتی جهان نسبت به عملکرد دولت های خود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شک و تردید دارند.

بی اعتمادی شدید مردم انگلیس به اقدامات دولت برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نتایج بررسی و نظرسنجی شرکت کانتار نشان داده است که مردم کشورهای صنعتی و توسعه یافته جهان نسبت به عملکرد دولت های خود در مدیریت بحران کرونا به شدت شک و تردید دارند.

بر اساس این گزارش، اعتماد مردم انگلیس به نحوه مدیریت بحران کرونا توسط دولتمردان این کشور پایین ترین سطح در بین اقتصادهای صنعتی و توسعه یافته بوده است.

این نظرسنجی افزود: 48 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی در 7 کشور صنعتی جهان رضایت خود را از عملکرد مقام های دولتی در بحبوحه بحران کرونا اعلام کرده اند، این رقم در ماه آوریل 50 درصد و در ماه مارس 54 درصد بوده است.

در حالی که این رقم در انگلیس در ماه آوریل به 51 درصد رسیده بود ولی در نظرسنجی جدید این رقم با افت شدید 18 درصدی روبرو شده است. کاهش اعتماد مردم در آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه و ایتالیا نیز بین 2 تا 6 درصد بوده است. ژاپن تنها کشور در بین اقتصادهای توسعه یافته است که با افزایش اعتماد عمومی روبرو شده است.

آمار تلفات ویروس کرونا در انگلیس از 50 هزار نفر گذشته است. این نظرسنجی نشان می دهد که 50 درصد مردم در کشورهای توسعه یافته و صنعتی گفته اند که به دولت های خود برای اتخاذ تصمیمات درست در آینده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اعتماد دارند که این رقم نسبت به آوریل 4 درصد کاهش داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1186

به "بی اعتمادی شدید مردم انگلیس به اقدامات دولت برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اعتمادی شدید مردم انگلیس به اقدامات دولت برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید