تاکید استاندار بر ضرورت اجرای طرح شناسایی و درمان معتادین متجاهر نسبت به ویروس کرونا

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران/قم استاندار قم بر ضرورت اجرای طرح جمع آوری ، غربالگری ، شناسائی و درمان معتادین متجاهر نسبت به بیماری کرونا با هم.اهنگی و تعامل کلیه دستگاههای متولی تاکید کرد.

تاکید استاندار بر ضرورت اجرای طرح شناسایی و درمان معتادین متجاهر نسبت به ویروس کرونا

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار گشت، با اشاره به لزوم توجه و تداوم برنامه استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: استان قم در ایام شیوع ویروس کرونا ضمن اجرای طرح های مقابله با شیوع این بیماری، دستورالعمل های مبارزه با مواد مخدر را نیز دنبال نموده است.

استاندار قم تکالیف دستگاه های متولی در کارگروه های مرتبط ذیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را مورد توجه قرار داد و افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا، باید در کنار تکالیف سازمانی، نسبت به اجرای دستور العمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت پیرامون غربالگری و شناسایی معتادین مبتلا به کرونا اقدام شود تا از شیوع بیماری کرونا از این قشر، بطور جد پیشگیری شود.

سرمست با تاکید بر ضرورت اهتمام و مراقبت های لازم پیرامون افراد جمع آوری شده در مراکز نگهداری از معتادین متجاهر،ادامه داد: ضمن اجرای مراحل غربالگری، تشخیص و درمان افراد مبتلا به کرونا، در صورت لزوم مدت نگهدای افراد معتاد در مراکز نگهداری تمدید شود تا مخاطرات احتمالی از سوی این افراد کاهش یابد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تقدیر از تمامی دستگاههای عضو شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان ، شرح داد: لازم است به منظور جمع آوری معتادین متجاهر، تمهیدات لازم با همکاری دستگاه های متولی جهت تامین مکان مناسب جهت نگهداری، غربالگری و شناسایی بیماران مشکوک به کووید 19، تامین تجهیزات و نیروی متخصص تشخیص و درمان بیماران هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1089

به "تاکید استاندار بر ضرورت اجرای طرح شناسایی و درمان معتادین متجاهر نسبت به ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید استاندار بر ضرورت اجرای طرح شناسایی و درمان معتادین متجاهر نسبت به ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید