ترامپ خود را با لن مقایسه کرد

به گزارش تور بالی اندونزی، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ در پاسخ به انتقاد جو بایدن که او را اولین رئیس جمهوری نژادپرست خوانده، بار دیگر مدعی شد که او بیش از هر شخص دیگری، احتمالا به غیر از آبراهام لن، برای جامعه سیاه پوستان کار نموده است!

ترامپ خود را با لن مقایسه کرد

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری که قرار بود روی پاندمی کروناویروس متمرکز باشد، به انتقادهای جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق و نامزد دموکرات ها در انتخابات نوامبر پاسخ داد.

ترامپ به تصویب اصلاحات عدالت کیفری و تقویت اقتصاد به وسیله اقلیت ها پیش از وقوع این پاندمی اشاره نمود.

رئیس جمهوری آمریکا پیش از آنکه بچرخد و از اتاق کنفرانس خارج گردد، گفت: من بیش از هر شخص دیگری برای سیاه پوستان آمریکایی کار کردم و احتمالا تنها فرد استثنا آبراهام لن است. هیچکس دیگری حتی نزدیک هم نیست.

دونالد ترامپ پیشتر هم خودش را با این رئیس جمهوری که اعلامیه آزادی بردگان را امضا نموده، مقایسه نموده بود. اما او بابت این مقایسه مورد انتقاد قرار گرفته و بابت بیان بعضی از اظهارات و اقداماتش برچسب نژادپرستی گرفته است.

جو بایدن در جریان گفت وگو با اتحادیه کارگران از ترامپ به دلیل استفاده از عبارت ویروس چین که برای توصیف ویروس کرونا که عامل کووید-19 به کار برد، انتقاد کرد.

بایدن گفت: هیچ رئیس جمهوری تا به حال چنین کاری ننموده بود. هرگز، هرگز، هرگز. هیچ رئیس جمهوری جمهوری خواهی این کار را ننموده بود. همینطور هیچ رئیس جمهور دموکراتی. ما نژادپرست داریم و آن ها وجود دارند. آن ها کوشش کردند تا روسای جمهوری منتخب شوند و او اولین شخصی است که به آن رسید.

ترامپ روز چهارشنبه همچنین با این پرسش روبرو شد که چرابه دلیل خشونت در شیکاگو در ساال 2016 باراک اوباما را سرزنش کرد و اکنون رشد جرایم خشن در شیکاگو را به گردن شهردار این شهر می اندازد. دونالد ترامپ گفت: چون باراک اوباما وارد شد و عملکرد ضعیفی نشان داد. اوباما می توانست به شیکاگو برود. او می توانست مشکل را حل نماید اما نکرد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1273

به "ترامپ خود را با لن مقایسه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خود را با لن مقایسه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید