تصویب چند طرح توسعه صنعتی و گردشگری در خراسان رضوی

به گزارش تور بالی اندونزی، چند طرح گردشگری و توسعه صنعتی در خراسان رضوی به تصویب رسید.

تصویب چند طرح توسعه صنعتی و گردشگری در خراسان رضوی

به گزارش از ، در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست خراسان رضوی، طرح توسعه سه شهرک صنعتی در حریم مشهد و 2 طرح گردشگری در حریم گلبهار به تصویب رسید. همچنین این کارگروه با 2 طرح گردشگری در چناران موافقت کرد.

علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی با اشاره به شیوه نامه ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی برای طرح های کشاورزی و تولیدی و طرح های غیرکشاورزی گفت: زمین دولتی با گستره زیاد به ایجاد شهرک صنعتی اختصاص می یابد به طوری که کارآفرینان در توسعه طرح های صنعتی هیچ محدودیتی نداشته و اراضی این شهرک از نظر شرایط لازم برای استقرار صنایع، مورد وثوق همه دستگاه های اجرایی اعم از اداره منابع طبیعی، اداره حفاظت محیط زیست، شهرداری و شرکت های خدمات زیربنایی می باشد.

در این کارگروه با توسعه شهرک صنعتی توس و ماشین ابزار هر کدام به مساحت 100 هکتار و توسعه پارک علم و فن آوری به مساحت 50 هکتار نیز موافقت شد.

احداث مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و ایجاد شهرک صنعتی خصوصی در حریم مشهد و ایجاد مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین در خواف نیز به تایید این کارگروه رسید.

/ م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1092

به "تصویب چند طرح توسعه صنعتی و گردشگری در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب چند طرح توسعه صنعتی و گردشگری در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید