تظاهرات ضد محدودیت کرونا در چک

به گزارش تور بالی اندونزی، دولت چک در روز پنجشنبه تدابیر شدیدتری را در برابر ویروس کرونا در پیش گرفت از جمله ممنوعیت بازارهای کریسمس، که یکی از دلایل اصلی راهپیمایی اعتراضی در این کشور بود.

تظاهرات ضد محدودیت کرونا در چک

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرنگاران به نقل از رویترز، مردم شهر پراگ در روز یکشنبه نسبت به محدودیت های دولت در برابر ویروس کرونا تظاهرات کردند. آن ها به این مسئله معترض بودند که بسیاری از بیمارستان های کشور به علت مواجهه با یکی از سریع ترین نرخ های ابتلا به ویروس کرونا در دنیا، عمل های پزشکی دیگر را متوقف نموده اند.

دولت چک در روز پنجشنبه تدابیر شدیدتری را در برابر ویروس کرونا در پیش گرفت، از جمله ممنوعیت بازارهای کریسمس، که یکی از موضوعات اصلی در راهپیمایی روز یکشنبه بود.

به علت اینکه تعداد بیماران مبتلا به کووید-19 طی سه هفته گذشته در کشور چک دو برابر شده و به حدود 6000 نفر رسیده است، بیمارستان های این کشور، عمل های جراحی از قبل برنامه ریزی شده را متوقف نموده و سایر مراقبت های درمانی را را نیز محدود کردند.

پتر فیالا، نخست وزیر اخیرا منصوب شده این کشور، پیش از این، از مردم خواسته بود برای محافظت از خود و دیگران در برابر این ویروس سخت، واکسینه شوند.

داده های مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های اروپا نشان می دهد که تنها 58.5 درصد از مردم چک در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند که این تعداد، از میانگین 65.8 درصد اتحادیه اروپا کمتراست.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2056

به "تظاهرات ضد محدودیت کرونا در چک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات ضد محدودیت کرونا در چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید