تمام تلاشم را برای جلوگیری از فروپاشی لبنان می کنم! خبرنگاران

به گزارش تور بالی اندونزی، وزیر خارجه فرانسه طی اظهاراتی مداخله جویانه با اشاره به کوشش پاریس برای جلوگیری از فروپاشی لبنان، گفت که سیاستمداران در بیروت به فکر نجات کشورشان نیستند.

تمام تلاشم را برای جلوگیری از فروپاشی لبنان می کنم! خبرنگاران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه طی اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد که وی در حال کوشش برای جلوگیری از فروپاشی لبنان بوده و این در حالیست که هیچ نشانه ای از کوشش متقابل سیاستمداران این کشور در راه نجات لبنان مشاهده نمی گردد!

وی در ادامه اظهارات خود اضافه کرد: من گاهی وسوسه می شوم که سیاستمداران لبنانی را به دلیل عدم یاری به کشوری در معرض خطر، مقصر بدانم.

لودریان همچنین در ادامه اظهارات خود تاکید نمود: همه آنها متعهد شدند که برای ایجاد یک دولت فراگیر اقدام نمایند و (آنها) متعهد به اجرای اصلاحات ضروری هستند. این موضوع مربوط به هفت ماه پیش بود و هنوز هیچ تغییری در کار نیست. فکر می کنم خیلی دیر نیست، اما این تأخیرها در برابر (موضوع) فروپاشی، (مساله ای) بسیار ناچیز هستند.

وزیر امور خارجه فرانسه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این به مقامات لبنانی بستگی دارد که سرنوشت خود را در دست بگیرند، زیرا می دانند جامعه جهانی با نگرانی آنها (امور داخلی لبنان) را رصد می نماید. امروز همچنان فرصت برای اقدام وجود دارد، اما فردا بسیار دیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1697

به "تمام تلاشم را برای جلوگیری از فروپاشی لبنان می کنم! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام تلاشم را برای جلوگیری از فروپاشی لبنان می کنم! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید