تهدید وزیر دفاع یونان: راه تروریست ها را به اروپا باز می کنیم

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: وزیر دفاع یونان تهدید کرد اگر اتحادیه اروپا در یاری به آتن برای برون رفت از بحران شدید مالی کوتاهی کند یونان تروریست ها را به اروپا سرازیر خواهد نمود.

تهدید وزیر دفاع یونان: راه تروریست ها را به اروپا باز می کنیم

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه رسانه ها خبرنگاران، وزیر دفاع یونان تهدید کرد اگر اتحادیه اروپا در یاری به آتن برای برون رفت از بحران شدید مالی کوتاهی کند یونان تروریست ها را به اروپا سرازیر خواهد نمود.

پانوس کامنوس گفت: اگر یونان نتواند منطقه یورو و صندوق بین المللی پول را به ادامه بازپرداخت یاری های مالی 172 میلیارد یورویی متقاعد کند، تا اواخر این ماه ورشکسته خواهد شد.

وی تاکید نمود: اگر آتن از حمایت لازم برای حل بحران بدهی برخوردار نگردد، مهاجران از جمله اعضای بالقوه گروه تروریستی داعش را همچون سیل روانه اروپا می نماید.

کامنوس هشدار داد مرز یونان با ترکیه، خط مقدم اتحادیه اروپا در برابر مهاجران غیرقانونی و همچنین تدابیر اروپا برای جلوگیری از سفر افراط گرایان به پایگاه های داعش در عراق و سوریه و بالعکس است و اگر منطقه یورو بگذارد یونان ورشکسته گردد، این کشور اوراق سفر به اروپا و عبور از مرزهایش را در اختیار مهاجران غیرقانونی قرار خواهد داد.

وزیر دفاع یونان تاکید نمود: اگر اروپا ما را در این بحران رها کند، ما سیل مهاجران غیرقانونی را روانه خواهیم کرد و اگر در میان میلیون ها مهاجر مالی تعدادی از شبه نظامیان داعش نیز باشند، برای برلین بد خواهد شد. نیکوس کوتزیاس وزیر امور خارجه یونان نیز هفته گذشته در نشست با همتایان اروپایی خود هشدار مشابهی را داده بود. دولت جدید یونان که با شعار مخالفت با سیاست های ریاضتی به قدرت رسید به شدت از سوی سایر اعضای اتحادیه اروپا تحت فشار قرار گرفته است تا شعارهای انتخاباتی خود را عملی نکند!

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 427

به "تهدید وزیر دفاع یونان: راه تروریست ها را به اروپا باز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید وزیر دفاع یونان: راه تروریست ها را به اروپا باز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید