تیم نوجوانان، اول کافا و بعد تورنمنت چین

به گزارش تور بالی اندونزی، رقابت های فوتبال نوجوانان کافا از دوم تا یازده مرداد به میزبانی تاجیکستان برگزار خواهد شد که هم تیم نوجوانان ایران در این تورنمنت شرکت خواهد نمود هم فدراسیون فوتبال نمایندگانی در این سابقات خواهد داشت.

تیم نوجوانان، اول کافا و بعد تورنمنت چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

محمدرضا مهدوی مربی تیم نوجوانان درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و از این بابت خیلی خوشحالم. بازیکنان از بین 800 الی 1000 بازیکن انتخاب شدند و اکنون از نظر بدنی در حال کار بیشتری روی بازیکنان هستیم . تورنمنت چین را هم در پیش داریم که به نوعی توفیق اجباری و خارج از برنامه های از پیش معین شده ما بود و بی تردید بسیار سودمند خواهد بود. در واقع تنها روی تورنمنت محبت آمیز کافا متمرکز شده بودیم که به چین هم دعوت شدیم و با اینکه کمی زود موقع است ، اما برای بازیکنان مفید است. ضمن اینکه برای تورنمنت کافا هم وقت بیستری خواهیم داشت و با تمرینات بیشتر و پختگی بیشتری در کافا حاضر خواهیم شد.

تمرینات تیم نوجانان در اردوی جدیدی حدود یک هفته قبل آغاز شده است.جالب اینکه تعدادی ازمسوولان فدراسیون فوتبال با حضور در تمرین عصر دوشنبه این تیم ضمن عرض خسته نباشید به اعضای تیم نوجوانان ، جشن تولدی را با حضور بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی این تیم برای حسین عبدی سرمربی تیم برگزار کردند و در انتها نیز حاضران عکسی به یادگار گرفتند.

لازم به ذکر است مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی فوتبال زیر 16 سال آسیا اواخر شهریور امسال برگزار خواهد شد.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 286

به "تیم نوجوانان، اول کافا و بعد تورنمنت چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم نوجوانان، اول کافا و بعد تورنمنت چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید