جزئیات تیراندازی در آموزش و پرورش قرچک به زودی اعلام می گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: علت تیر اندازی در حال آنالیز است و به زودی علت و جزئیات تیراندازی آموزش و پرورش شهرستان قرچک توسط دستگاه قضایی اعلام می گردد.

جزئیات تیراندازی در آموزش و پرورش قرچک به زودی اعلام می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور در بیمارستان شهدای تجریش در جریان شرایط درمانی روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک نهاده شد.

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حاشیه این ملاقات گفت: طی صحبت های شفاهی با پزشک معالج شرایط عمومی نام برده مطلوب است و در حال حاضر در اتاق عمل تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

وی گفت: در این حادثه فرد مسلح با ورود به اتاق ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اسلحه کمری اقدام به تیر اندازی می نماید که سه تیر به رئیس اداره اصابت می نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بیان داشت: علت تیر اندازی در حال آنالیز است و بعد از تحقیق توسط دستگاه قضایی جزئیات کلی پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: هرگونه اظهار نظر در این خصوص جایز نیست منتطر اعلام نظر دستگاه های قضایی هستیم.

صیدلو در سرانجام گفت: فرد خاطی که اقدام به تیراندازی کرده، شناسایی شده و امیدوارم به زودی دستگیر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1478

به "جزئیات تیراندازی در آموزش و پرورش قرچک به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تیراندازی در آموزش و پرورش قرچک به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید