حریق 3 مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان خبرنگاران

به گزارش تور بالی اندونزی، ساعتی پیش سه مخزن سوخت در گمرک ابو نصر فراهی افغانستان دچار حریق شد و گمرک و سازمان های مستقر در ماهیرود خراسان جنوبی اقدامات ویژه ای برای کمک به افغانستان و مهار آتش سوزی در پیش گرفته اند.

حریق 3 مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک گفت: حوالی ساعت 11 صبح امروز، سه مخزن سوخت در گمرک ابونصر فراهی افغانستان طعمه حریق شد و از دقایق ابتدایی گمرک و دستگاه های مستقر در مرز ماهیرود ایران با بازکردن درب های ورودی و پذیرش کامیون ها از سمت افغانستان و ارسال چهار خودروی آتش نشانی به محل آتش سوزی، برای مهار آتش سوزی و ممانعت از گسترش حریق به کمک افغانستان آمده است.

وی اضافه کرد: کامیون های محوطه گمرکی ماهیرود ایران هم، به سرعت تخلیه و به سمت مناطق دورتر هدایت شدند و هم زمان، با باز شدن درب های مرزی، کامیون های مستقر در افغانستان نیز به سمت ماهیرود هدایت شدند.

لطیفی در ادامه توضیح داد: هر کدام از این مخازن 120 هزار لیتر گنجایش سوخت دارند و تا کنون سه مخزن دچار حریق شده که با اعزام چهار تیم آتش نشانی از سمت کشورمان به گمرک ابونصر افغانستان در مرحله اول جلوگیری از گسترش آتش و سپس اطفای کامل حریق در دستور کار واقع شده است.

وی اضافه کرد: جابجایی کالا های کشورمان با افغانستان به صورت ترانشیپ منت است و با جابجایی کالا در گمرکات مرزی، کامیون های طرف مقابل برای ارسال کالا به مقاصد نهایی در افغانستان مبادرت می ورزند و در خصوص سوحت نیز کالا در مخازن تخلیه و سپس در تانکر های سوخت بارگیری می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1667

به "حریق 3 مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق 3 مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید