خاله شادونه مهمان به خانه بر می گردیم می گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، ویژه برنامه به خانه بر می گردیم به مناسبت عید سعید فطر میزبان خاله شادونه می گردد.

خاله شادونه مهمان به خانه بر می گردیم می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ویژه برنامه به خانه بر می گردیم یکشنبه 4 خردادماه حوالی ساعت 10 صبح پخش می گردد و بعد از چند هفته که در کنداکتور عصرگاهی شبکه 5 قرار گرفته بود دوباره صبح های روز تعطیل میهمان خانه های مردم می گردد.

قرار است این ویژه برنامه شاد و مفرح با اجرای مسعود روشن پژوه و فریبا باقری و به همراهی شهرام نیکیار روی آنتن شبکه 5 سیما برود.

در برنامه ویژه روز عید سعید فطر یکشنبه 4 خردادماه خاله شادونه (ملیکا زارعی) به همراه تعدادی از بچه ها به استودیو می آیند تا پس از مدت ها مهمانی به خانه بر می گردیم برگزار گردد. همچنین خواننده جنوبی کشورمان ایرج کلهر به همراه گروه خود دیگر مهمان ویژه برنامه عید فطر به خانه بر می گردیم را تشکیل می دهند در کنار این مهمان ها قرار است سعدالله نصیری خواننده کرد زبان نیز برای مخاطبان بخواند.

علی صدرا کارشناس مهارت های زندگی که در هر برنامه سلسله بحث هایی درباره مهارت های زندگی مطرح می نماید در این 2 روز قرار است راه های تازه ای برای زندگی بهتر را آموزش دهد. آزاده ربیعی مربی عروسک ساز برنامه به خانه بر می گردیم و رزیتا محمدپور هنرمند رزین کار نیز دیگر هنرمندانی هستند که به مهمانی به خانه بر می گردیم دعوت شدند تا عیدی بانشاط را برای مخاطبان شبکه 5 سیما رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1113

به "خاله شادونه مهمان به خانه بر می گردیم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاله شادونه مهمان به خانه بر می گردیم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید