خبرنگاران کوشش قطری ها برای میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران- خبرنگاران- مدیران فوتبال قطر در کوشش هستند تا مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد نمایند که بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در این کشور برگزار گردد.

خبرنگاران کوشش قطری ها برای میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سال 2020 پس از تنها 2 هفته به خاطر همه گیر شدن ویروس کرونا در منطقه به حالت تعویق درآمد. به همین دلیل مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا روز چهارشنبه جلسه ای را با نمایندگان کشورهای مختلف برگزار خواهد نمود تا راهکارهای آنها و موضع کشورهای مختلف را در خصوص ادامه مسابقات بشنود.

به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا در این نشست سناریوهای مختلف خود را برای ادامه بازی ها ارائه خواهد داد تا نظرات باشگاه ها را در آن مورد بشنود و در نهایت تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

یکی از این سناریوها برگزاری ادامه مسابقات مرحله گروهی به صورت متمرکز تنها در یک کشور است که در آن گروه نماینده دارد.

طبق نوشته روزنامه الوطن، مسوولان فوتبال قطر از ابتدا موضع خود را برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند و برای برگزاری مسابقات ابراز تمایل کردند. در شرایطی که بیشتر کشورها فعالیت های فوتبالی خود را شروع کردند، به نظر نمی رسد که مخالفتی با ادامه لیگ قهرمانان آسیا صورت بگیرد.

تاریخ در نظر گرفته شده برای شروع دور جدید مسابقات اواخر ماه آگوست (شهریور ماه) در نظر گرفته شده است و مسوولان به خاطر زمان از دست رفته قصد دارند تا بازی های مرحله حذفی را به صورت تک بازی برگزار نمایند. تنها مشکل ادامه برگزاری چهار ملاقات باقی مانده مرحله گروهی است.

قطری ها با توجه به امکاناتی که دارند در کوشش هستند تا مسوولان کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را متقاعد نمایند تا ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا در این کشور برگزار گردد.

آنها با اشاره به فصل تابستان و امکانات استادیوم ها سعی دارند که کوشش نمایند نظر مسوولان کمیته مسابقات را روی برگزاری مسابقات گروه در یک کشور تغییر دهند و بدین شکل ورق را به نفع خود برگردانند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1086

به "خبرنگاران کوشش قطری ها برای میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش قطری ها برای میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید