خبرنگاران زمان پذیرش دوره های مهارتی دانشگاه علمی و کاربردی اعلام شد

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران- خبرنگاران- زمان و نحوه پذیرش دوره های مهارتی آموزش عالی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی اعلام شد.

خبرنگاران زمان پذیرش دوره های مهارتی دانشگاه علمی و کاربردی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش روز جمعه خبرنگاران از دانشگاه علمی و کاربردی، علاقمندان به تحصیل در دوره های آموزش عالی مهارتی دانشگاه علمی و کاربردی این دانشگاه می توانند جهت پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفهای ناپیوسته از چهارم تا 11 شهریور ماه 99 و دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته از 11 لغایت 17 شهریور ماه جاری ثبت نام کنند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره های مذکور در تاریخ های یاد شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از فراهم کردن مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دانشگاه جامع علمی-کاربردی دانشگاهی نیمه دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در حال حاضر در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1315

به "خبرنگاران زمان پذیرش دوره های مهارتی دانشگاه علمی و کاربردی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمان پذیرش دوره های مهارتی دانشگاه علمی و کاربردی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید