خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتسال: آمدن خسوس پیشنهاد من بود

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اضافه شدن خسوس کاندلاس به کادر فنی تیم ملی، پیشنهاد من بود.

خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتسال: آمدن خسوس پیشنهاد من بود

سیدمحمد ناظم الشریعه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی فوتسال، بیان داشت: از 23 تیرماه مرحله جدید اردوی تیم ملی با دعوت از 19 بازیکن برگزار می شود. بازیکنانی که دعوت می کنیم ترکیبی از بازیکنان اردوی قبل و بازیکنان ملی پوش فینالیست لیگ برتر هستند. بازیکنان جوان اردوی قبل عملکرد خوبی داشتند و به همین دلیل می خواهیم در چند اردوی آینده از همه بازیکنانی که مدنظر داریم دعوت کنیم تا به خوبی فرصت نشان دادن کیفیت خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: در مورد دیدارهای تدارکاتی هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است. تلاش خود را داریم تا اردو و دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. سعی می کنیم یک اردوی تدارکاتی در کشور جمهوری آذربایجان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد انتقادهایی که در مورد نرفتن تیم ملی به تایلند برای برگزاری اردوی تدارکاتی مطرح شده، گفت: در جلسه کمیته فنی فوتسال که با حضور دبیر کل برگزار گشت و با این موضوع با دلایلی که داشتیم، مخالفت کردیم که درخواست ما مورد موافقت نیز قرار گرفت. به نظر من بیشتر از این لازم نیست در این مورد شرح بدهم.

ناظم الشریعه در مورد اضافه شدن خسوس کاندلاس به کادرفنی تیم ملی فوتسال، شرح داد: این کار به پیشنهاد شخصی من انجام شد. به نظر من این کار به صلاح تیم ملی بود. او با تجربه و دانشی که دارد به طور قطع می تواند از لحاظ تئوری کمک خوبی به ما کند و تجربه اش را در اختیار ما بگذارد.

وی در مورد حضور محمدرضا حیدریان در کادر فنی تیم ملی فوتسال، تاکید کرد: حق حیدریان در این چند سال بیشتر از این حرف ها است. او از لحاظ اخلاقی و فنی یکی از بهترین ها است. در این سال ها همیشه با او در تماس بودم. به طور قطع تجربه حیدریان برای بازیکنان تیم ملی کارآمد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1245

به "خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتسال: آمدن خسوس پیشنهاد من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتسال: آمدن خسوس پیشنهاد من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید