خبرنگاران غریب آبادی: عربستان کارهای غلط خود را گردن دیگران نیندازد

به گزارش تور بالی اندونزی، لندن- خبرنگاران- نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین در واکنش به اظهارات ضد ایرانی وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی توضیح داد: کارهای غلط خود را گردن دیگران نیندازید.

خبرنگاران غریب آبادی: عربستان کارهای غلط خود را گردن دیگران نیندازد

به گزارش بامداد چهارشنبه خبرنگاران، کاظم غریب آبادی با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود توضیح داد: فرافکنی و هراس افکنی، دو شیوه کلاسیک و معمول مورد استفاده عوام فریبان است. اگر به دنبال تعقیب برنامه سلاح هسته ای یا بهانه ای برای توجیه عدم همکاری با آژانس یا سیستم منسوخ پادمانی خود هستید، حداقل شهامت به خرج داده آن را بپذیرید و هزینه آن را هم بپردازید. کارهای غلط خود را گردن دیگران نیندازید.

عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی در مصاحبه ای ادعا نموده است: اگر برنامه هسته ای ایران متوقف نشود، عربستان این حق را خواهد داشت تا خود را به سلاح هسته ای مجهز کند.

این در حالیست که بنا به گزارش های منتشر شده، عربستان در حال توسعه تاسیسات هسته ای است.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز سازمان اطلاعات آمریکا در حال آنالیز برنامه هسته ای عربستان و اینکه آیا این فعالیت ها می تواند زمینه را برای دستیابی ریاض به سلاح هسته ای مهیا کند، است.

غریب آبادی پیش تر از آژانس بین المللی انرژی اتمی خواسته تا درباره برنامه پنهانی هسته ای عربستان شفاف سازی نموده و گزارشی را به اعضای آژانس ارائه کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1465

به "خبرنگاران غریب آبادی: عربستان کارهای غلط خود را گردن دیگران نیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غریب آبادی: عربستان کارهای غلط خود را گردن دیگران نیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید