خبرنگاران قدرت نمایی النصر مقابل چشمان ژاوی، صدرنشینی زردپوشان در گروه فولاد

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال النصر عربستان پیروز شد با برتری برابر السد قطر به صدر جدول گروه چهارم مسابقات برسد.

خبرنگاران قدرت نمایی النصر مقابل چشمان ژاوی، صدرنشینی زردپوشان در گروه فولاد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال النصر عربستان میزبان مسابقات این گروه در دیداری جذاب به مصاف السد قطر رفت که این دیدار در نهایت با رجحان 3 بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که در لیگ قهرمانان آسیا 2020 السد در مرحله یک هشتم نهایی و النصر در مرحله نیمه نهایی با شکست برابر پرسپولیس از گردونه مسابقات کنار رفته بودند.

السد در بازی نخست خود برابر فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک رسیده بود و النصر نیز برابر الوحدات اردن با تساوی بدون گل متوقف شده بود و هر دو تیم قصد داشتند تا با پیروزی در این دیدار اولین برد خود را کسب کنند.

با این حال ابتدا النصر در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی توسط حمدالله به گل رسید تا از حریفش پیش افتاده باشد. بازی در نیمه نخست با همین یک گل به خاتمه رسید.

در نیمه دوم ابتدا السد که برای جبران نتیجه به زمین آمده بود توسط سانتی کازورلا ستاره مطرح اسپانیایی گل تساوی را به ثمر رساند اما در ادامه النصری ها در دقایق 79 و 94 با گل های السولاهیم و الغنائم دروازه تیم تحت هدایت ژاوی را باز کند.

این مسابقه در نهایت با رجحان النصری ها همراه بود.

در دیگر دیدار این گروه تیم فولاد خوزستان در دیداری همزمان پیروز شد با تک گل لوسیانو پریرا از سد الوحدات اردن بگذرد.

با این نتیجه تیم فوتبال النصر 4 امتیازی شد و در صدر جدول گروه چهارم قرار گرفت. فولاد خوزستان نیز 4 امتیازی است اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رقیب عربستانی در رده دوم قرار گرفته است.

السد و الوحدات هم تیم های یک امتیازی این گروه هستند که به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1737

به "خبرنگاران قدرت نمایی النصر مقابل چشمان ژاوی، صدرنشینی زردپوشان در گروه فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قدرت نمایی النصر مقابل چشمان ژاوی، صدرنشینی زردپوشان در گروه فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید