خبرنگاران مجوز جذب دانشجویان خارجی به صورت مجازی برای دانشگاه حکیم سبزواری صادر شد

به گزارش تور بالی اندونزی، سبزوار- خبرنگاران- مدیر همکاری های بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مجوز جذب دانشجویان خارجی به صورت مجازی برای این دانشگاه از سوی اداره کل دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

خبرنگاران مجوز جذب دانشجویان خارجی به صورت مجازی برای دانشگاه حکیم سبزواری صادر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

دکتر غلامعلی فرزی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه دنیا در دوران شیوع کرونا، پس از پیگیری های لازم، مجوز جذب دانشجویان خارجی دانشگاه حکیم سبزواری بطور مجازی مورد موافقت نهاده شد.

وی ادامه داد: با صدور این مجوز، دانشجویان خارجی داوطلب به تحصیل در دانشگاه حکیم سبزواری می توانند به صورت مجازی و بدون تشریفات صدور ویزا فرایند ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیر همکاری های بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دانشجویان خارجی تا زمان مهار بحران کرونا آموزش ها را به صورت مجازی فرامی گیرند و پس از اعلام شرایط عادی، با انجام مراحل اداری می توانند مجوز ورود به کشور و آموزش های حضوری را پیگیری نمایند.

هم اکنون بیش از 280 دانشجوی خارجی در دانشگاه حکیم سبزواری در حال تحصیل هستند.

دانشگاه حکیم سبزواری جزو 22 دانشگاه محور در کشور است که با حدود 9 هزار دانشجو دارای 33 گروه آموزشی، 139 کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و 10 دانشکده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1176

به "خبرنگاران مجوز جذب دانشجویان خارجی به صورت مجازی برای دانشگاه حکیم سبزواری صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجوز جذب دانشجویان خارجی به صورت مجازی برای دانشگاه حکیم سبزواری صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید