خبرنگاران معزی: ترامپ از اعتبار سیاسی ساقط شد

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران- خبرنگاران- معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری گفت: ترامپ با تصاویر بهت آوری که جهانیان شب گذشته از ساختمان کنگره دیدند، از اعتبار سیاسی ساقط شد.

خبرنگاران معزی: ترامپ از اعتبار سیاسی ساقط شد

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران، علیرضا معزی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: انتها ترامپ به سرنگونی از قدرت و بیرون رانده شدن از حکومت خلاصه نشده است.

وی ادامه داد: با تصاویر بهت آوری که دیشب جهانیان از ساختمان کنگره و از آتشی که به واشنگتن رسیده بود، دیدند، ترامپ از اعتبار سیاسی ساقط شد. به تعبیر هفته گذشته روحانی، او از زندگی سیاسی و حیثیت، سرنگون شد.

به گزارش خبرنگاران، نشست مشترک کنگره آمریکا که روز چهارشنبه برای شمارش آرای گزینش گران و تایید پیروزی بایدن برگزار گردید، پس از 12 رای گزینش گران حامی ترامپ، به دلیل یورش شورشیان حامی ترامپ برای حدود 6 ساعت به حالت تعلیق درآمد. کنگره پس از خروج شورشیان که با حضور نیروهای گارد ملی آمریکا و پلیس فدرال به حالت عادی برگشت، نشست خود را در ساعت 8 شب چهارشنبه به وقت محلی از سر گرفت.

جو بایدن برخلاف کوشش بعضی هواداران ترامپ در کنگره آمریکا، با کسب 306 رای گزینش گران به طور رسمی به عنوان چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا تایید شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1571

به "خبرنگاران معزی: ترامپ از اعتبار سیاسی ساقط شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معزی: ترامپ از اعتبار سیاسی ساقط شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید