خبرنگاران پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری نوروزی در کرمان شروع شد

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: طرح پیش فروش بلیت اتوبوس های برون شهری برای جابجایی مسافرین نوروزی از امروز(سه شنبه) در این استان شروع شد.

خبرنگاران پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری نوروزی در کرمان شروع شد

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

سید علی حاج سیدعلیخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مسافران می توانند بلیت مورد احتیاج سفر خود را از 2 طریق، اینترنتی یا مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت شرکت های مسافربری مستقر در پایانه های مسافر و یا دفاتر فروش بلیط سطح شهر خریداری نمایند.

وی گفت: طرح جا به جایی مسافران نوروزی از 25 اسفندماه جاری تا 16 فروردین ماه سال 99 به اجرا گذاشته می گردد و طی این مدت 510 دستگاه اتوبوس، سه هزار و 300 دستگاه خودروی سواری و 250 دستگاه مینی بوس وظیفه جا به جایی مسافران را از مبادی استان کرمان به سایر استان های کشور برعهده خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان اضافه نمود: ستاد نوروزی در این اداره کل به منظور ارایه خدمات هر چه بهتر به مسافران و رضایتمندی مسافران در ایام نوروز تشکیل شد و اطلاع رسانی لازم انجام و با نهادهای دست اندرکار به ویژه پلیس راه جهت کنترل شرایط لازم برای رانندگی، استانداردهای فنی وسایل نقلیه عمومی مسافربری به ویژه ناوگان کمکی هماهنگی های لازم به عمل آمده است.

وی توضیح داد: تدابیر لازم جهت کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس دهی به مسافران و به منظور ارایه خدمات مناسب علاوه بر نظارت فیزیکی، به وسیله تلفن گویا، صندوق های نقدها و پیشنهادات، طرح نظرسنجی و نیز برقراری ارتباط با مسافران اتخاذ شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با اعلام شماره سامانه پیامکی 10000341 علاوه بر حضور شبانه روزی همکاران دفتر نمایندگی این اداره کل در پایانه های مسافربری جمعه کرمان گفت: این شماره برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و شکایات مردمی بخش حمل ونقل جاده ای در نظر گرفته شده و هم استانی های گرامی می توانند از این طریق با ما در ارتباط باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 931

به "خبرنگاران پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری نوروزی در کرمان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری نوروزی در کرمان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید