خبرنگاران کشاورزان باخرزی سهم خود را در مبارزه با کرونا ادا کردند

به گزارش تور بالی اندونزی، مشهد- خبرنگاران- کشاورزان و دامداران باخرزی دو میلیارد ریال برای مبارزه با بیماری همه گیر کرونا و خرید اقلام مورد احتیاج در حوزه پیشگیری از ابتلای به این بیماری اهدا کردند.

خبرنگاران کشاورزان باخرزی سهم خود را در مبارزه با کرونا ادا کردند

مدیر جهاد کشاورزی باخرز روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار خبرنگاران گفت: این میزان یاری صورت گرفته، برای خرید انواع مواد ضدعفونی نماینده، لباس حفاظت فردی و ماسک در سطح شهرستان و مراکز درمانی باخرز در نظر گرفته شده است.

محمد دوستخواه احمدی اضافه کرد: کشاورزان شیعه و سنی این شهرستان با وحدت و انسجام همیشگی خود عهد بسته اند تا آخر برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار نیروهای درمانی شهرستان باشند و در هر زمینه ای که خدمت و یاریی مورد احتیاج باشد از همه توان خود برای قطع زنجیره این ویروس استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در این مدت کشاورزان باخرزی بیش از 50 دستگاه تراکتور و ماشین آلات خود را برای ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی در اختیار ادارات و دستگاههای متولی این منطقه قرار داده اند و هنوز این قشر زحمتکش به طور خودجوش یاری های نقدی و غیر نقدی خود را برای یاری به حوزه درمان و پیشگیری از این ویروس در اختیار نهادهای متولی قرار می دهند.

مدیر جهاد کشاورزی باخرز گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و رعایت بهداشت فردی توسط کشاورزان و دامداران این شهرستان 500 لیتر انواع مواد ضدعفونی نماینده و افزون بر هزار عدد ماسک در بین کشاورزان در نقاط مختلف شهرستان توزیع شده است.

84 درصد جمعیت شهرستان باخرز به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند و این شهرستان با در اختیار داشتن بیش از چهار هزار و 500 هکتار اراضی زراعی و افزون بر پنج هزار هکتار باغ، هشت هزار بهره بردار در حوزه کشاورزی دارد.

شهرستان 58 هزار نفری باخرز در 220 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز سه شنبه بیان کرد: تا به امروز 84 هزار و 802 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 88 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و 297 تن رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1097

به "خبرنگاران کشاورزان باخرزی سهم خود را در مبارزه با کرونا ادا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشاورزان باخرزی سهم خود را در مبارزه با کرونا ادا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید