خبر باورنکردنی صبح آدینه: شرکت اپل سری بنیاد ایزاک آسیموف را در یک مینی سریال 10 قسمتی به تصویر خواهد کشید

به گزارش تور بالی اندونزی، یکی از آرزوهای شخصی من که هم دوست داشتم برآورده گردد و هم نگردد، ساخت یک اقتباس سینمایی خیلی قوی از کتاب های سری بنیاد ایزاک آسیموف بود.

خبر باورنکردنی صبح آدینه: شرکت اپل سری بنیاد ایزاک آسیموف را در یک مینی سریال 10 قسمتی به تصویر خواهد کشید

حالا چرا در بالا نوشته ام حس دوگانه ای در خصوص اقتباس سینمایی این اثر دارم؟

چون این اثر هم از بعد پوسته ای برای دوست داران آثار علمی تحیلی و فانتزی و هم از بعد ژرف برای جامعه شناسان و اندیشمندان، دارای پیچیدگی های زیادی است که من دوست ندارم با یک اقتباس عادی، ضایع گردد.

فی الواقع من به کمتر از یک اقتباس دست کم در حد گیم آو ترونز برای بنیاد آسیموف رضایت نمی دهم.

پیش از این هم شایعاتی در خصوص احتمال ساخت اقتباس سینمایی از این اثر به گوش می رسید، اما حالا آن طور که رسانه Deadline نوشته و در سایت های متعدد بازتاب پیدا نموده است؛ شرکت اپل در شروع سال میلادی جاری حق اقتباس از این اثر را خریده و قرار است که فیلمنامه نویس های شوالیه تاریکی و ماجراهای سارا کانر به نام های دیوید اس گویر و جاش فریدمن مشغول این پروژه شوند. شرکت Skydance هم یکی از مشارکت کننده ها در این پروژه جاه طلبانه اپل است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملا این سریال چطور از آب درمی آید. چون سریال فقط 10 قسمت است، احتمال دارید تنها بخش کوتاهی از اثر را مد نظر داشته باشد و نه بیشتر از آن.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2316

به "خبر باورنکردنی صبح آدینه: شرکت اپل سری بنیاد ایزاک آسیموف را در یک مینی سریال 10 قسمتی به تصویر خواهد کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر باورنکردنی صبح آدینه: شرکت اپل سری بنیاد ایزاک آسیموف را در یک مینی سریال 10 قسمتی به تصویر خواهد کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید