خدمت رسانی به 1500 زائر پاکستانی در نهبندان

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان با بیان اینکه موکب های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است، گفت: تاکنون به 1500 نفر از زائران خدمت رسانی شده است.

خدمت رسانی به 1500 زائر پاکستانی در نهبندان

به گزارش خبرنگاران، حمید بهادری، ظهر امروز 22 مهرماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.

وی گفت: از ابتدای برپایی این موکب ها در نهبندان حدود 1500 نفر در قالب 25 اتوبوس از زائران پاکستانی در وعده های مختلف پذیرایی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه نهبندان افزود: زائران پاکستانی در این موکب ها با چایی و خرما و یک وعده صبحانه نیز پذیرایی شده و بعد از استراحت کوتاهی مجدد حرکت کردند.

بهادری شرح داد: این موکب ها تا بعد از اربعین حسینی و برگشت آخرین کاروان زائران پاکستانی برپا خواهد بود و از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می کنند.

وی ادامه داد: توقف این اتوبوس ها در موکب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برای یک وعده صبحانه و در موکب امامزاده سید علی(ع) نیز برای یک میان وعده انجام می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران پاکستانی از محل موقوفات مرتبط و کمک خیران هر سال صورت می گیرد، گفت: خراسان جنوبی یکی از راستاهای اصلی عبور زوار پاکستانی به سمت عتبات عالیات است.

بهادری یادآور شد: خدمت رسانی به زائران پاکستانی هر ساله در استان انجام می شود و امسال نیز این زوار در راستا رفت و برگشت مهمان استان و شهرستان نهبندان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 581

به "خدمت رسانی به 1500 زائر پاکستانی در نهبندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی به 1500 زائر پاکستانی در نهبندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید