با دانشگاه های ونکوور آشنا شوید

به گزارش تور بالی اندونزی، اگر علاقه به تحصیل در کشور کانادا را دارید، احتمالا به دنبال یک دانشگاه خوب و فوق العاده می گشت. کدام دانشگاه برای شما مناسب است؟ ونکوور شهر بزرگی است و در این شهر بزرگ یک دانشگاه فوق العاده واقع شده است که نام آن جهانی شده است. با این حال دیگر دانشگاه های ونکوور نیز از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارند. در این بخش دانشگاه های ونکوور را به شما معرفی می کنیم. با دانشگاه های ونکوور آشنا شوید.

با دانشگاه های ونکوور آشنا شوید

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

دانشگاه بریتیش کلمبیا ونکوور

دانشگاه بریتیش کلمبیا در لیست ده دانشگاه برتر کانادا قرار گرفته و بهترین دانشگاه ونکوور است. از هزینه بالای 23 هزار دلاری تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا ونکوور که بگذریم، چشم انداز فوق العاده زیبای دانشگاه و تنوع دانشجویان آن به چشم می آید. در این دانشگاه از سراسر دنیا گرد هم آمده اند و تقریبا 161 دانشجو از کشورهای مختلف در این دانشگاه در حال تحصیل اند. دانشگاه بریتیش کلمبیا برای دانشجویان رشته داستان نویسی صندلی خاصی دارد و امروزه نویسندگان بزرگی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

دانشگاه SFU

دانشگاه سایمون فریزر که به اختصار SFU نامیده می گردد در شهر ونکوور قرار گرفته و یکی از معتبرترین دانشگاه های ونکوور است. این دانشگاه در لیست 15 دانشگاه برتر کانادا قرار گرفته و تاکنون 130 هزار فارغ تحصیل داشته است. دانشکده های این دانشگاه عبارتند از: دانشکده علوم، دانشکده هنر و علوم اجتماعی، دانشکده زیست، علوم بهداشت، هنر و تکنولوژی، ارتباطات،آموزش و بازرگانی.

دانشگاه پلی تکنیک کوآنتلن

این دانشگاه در سال 1981 در بریتیش کلمبیا کانادا تاسیس شده و در منطقه متروی ونکوور قرار گرفته است. دانشگاه کوآنتلن تنها دانشگاه پلی تکنیک کانادا است و سالانه بیش از هفده هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل اند. مزیت این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه های کانادایی، تعداد کم دانشجویان در هر کلاس است. کلاس های دانشگاه پلی تکنیک کانادا معمولا بیشتر از سی نفر نیستند و همین امر، موجب یادگیری بهتر دانشجویان می گردد.

چه امکانات رفاهی در دانشگاه پلی تکنیک کوآنتلن وجود دارد؟

امکاناتی که در این دانشگاه وجود دارند شامل خدمات پشتیبانی دانشجویی، ارائه تسهیلات هنری، ورزشی و سرگرمی، ایجاد شغل و کسب درآمد همزمان همراه با یادگیری، سرویس حمل و نقل مناسب برای دانشجویان، ایجاد اوقات فراغت مناسب و انجام فعالیت های ورزشی برای دانشجویان، تخفیف بلیط های تئاتر و سینما می شوند.

دانشگاه کانادا وست

با نام اختصاری UCW شناخته می گردد. این دانشگاه یک موسسه غیرانتفاعی است که در سال 2004 تاسیس شده است و از نظر جغرافیایی در بخش پایین شهر ونکوور واقع شده است. در این دانشگاه، دوره های حرفه ای مدیریت کسب و کار ارائه می گردد و برای پذیرش در آن، نیازی نیست که حتما در دانشگاه حضور داشته باشید. دانشگاه کانادا وست، با ارائه کلاس های آنلاین، برای افرادی که امکان حضور در کلاس ها را ندارند، فرصتی فراهم نموده است تا دور از کشور کانادا، از این دانشگاه مدرک علمی اخذ گردد. دوره هایی که در دانشگاه کانادا وست ارائه می گردد بیشتر در زمینه ارتباطات کسب و کار و تجارت است. دوره MBA و DBA از مهمترین رشته هایی است که در این دانشگاه تدریس می گردد تدریس می گردد.

هزینه شرکت در دوره های آموزشی دانشگاه کانادا وست تقریبا مناسب است و با 12 هزار دلار می توان سالانه در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تحصیل کرد. برای دانشجویان دوره MBA در صورتی که معدل بالایی داشته باشند، یاری هزینه تحصیل و بورسیه به مبلغ شش هزار دلار در نظر گرفته شده است که مختص دانشجویان داخلی و بین المللی است. این دانشگاه خوابگاه ندارد و افرادی که قصد تحصیل حضوری در این دانشگاه را دارند باید به فکر اجاره یک خانه باشند.

منبع: دلتابان
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 316

به "با دانشگاه های ونکوور آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دانشگاه های ونکوور آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید