داورزنی: هیات مدیره پرسپولیس در مورد گرشاسبی تصمیم می گیرد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون شنا در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با توجه به خصوصی سازی باشگاه سرخ آبی ها، گرشاسبی می تواند به کار ادامه دهد یا خیر؟ گفت: به هر ترتیب کلیات موضوعات خصوصی سازی در دستور کار دولت و کمیسیون تخصصی مربوطه به تصویب رسیده اما این که چه زمانی اجرا گردد و از چه زمانی می توانیم خصوصی سازی را شروع کنیم، احتیاج به زمان دارد.

داورزنی: هیات مدیره پرسپولیس در مورد گرشاسبی تصمیم می گیرد

معاون وزیر ورزش گفت: در خصوص بازنشستگان هیئت مدیره و مجمع تصمیم گیری می نمایند. طبیعی است به عنوان دو باشگاه که دولتی هستند باید قانون در آن اجرایی گردد. طبیعتاً ما از توانایی های افرادی مانند گرشاسبی و سایر دوستان به نحو احسن استفاده خواهیم کرد چه مشمول طرح خصوصی سازی باشند چه نباشند.

داورزنی در پاسخ به این سوال که احمد ضیایی قبلاً کارمند وزارت کشور بوده، آیا در صورت بازگشت به کار می تواند در والیبال بماند یا خیر؟ گفت: اگر ضیایی شامل ماده 60 ایثارگری بگردد، به هر ترتیب به عنوان کارمند دولت تلقی می گردد. باید دید با توجه به طرح این موضوع، چه زمانی به نتیجه می رسیم. نهایتاً تا 15 آذرماه همه چیز تعیین خواهد شد.

معاونت ورزش قهرمانی در پاسخ به این سوال که آیا سرپرستان می توانند در انتخابات ریاست شرکت نمایند یا خیر؟ گفت: تقریباً حدود 90 درصد از سرپرستان ورزشی که انتخاب شده اند در گذشته اعلام نموده بودند که نمی خواهند برای انتخابات ریاست شرکت نمایند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان برای وزارت ورزش درد سر درست نموده، گفت: نه؛ نمی توان گفت اجرای این قانون دردسر است اما وقتی مجبور می شوی به یکباره تغییرات بسیاری را ایجاد کنی، وزارت ورزش درگیر اجرای چنین فرآیندی می گردد. تا به حال حدود 70 درصد کار صورت گرفته و 30 درصد باقیمانده نیز انجام می گردد.

محمدرضا داور زنی درباره مجمع سالیانه فدراسیون شنا نیز یادآور شد: امروز مجمع سالیانه شنا، شیرجه و واترپلو برگزار گردید. با توجه به نتایج خوبی که تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی کسب کرد و ملی پوشان موفق شدند پس از 44 سال، مدال باارزش برنز را کسب نمایند، جرقه های امید را در خانواده شنا، شیرجه و واترپلو ایجاد کردند و نشان می دهد که در سایه همدلی می توان به آینده این رشته امیدوارتر بود. این نتایج باعث تحرک در سایر استان ها شده که نویدبخش آینده خوبی برای واترپلو خواهد بود.

وی همچنین به ماده 88 قانون اشاره نمود و گفت: ماده 88 قانون که در قانون مجلس تدوین و تصویب شده یا خوب تصویب نشده و یا خوب اجرا نمی گردد. در این ماده باید امکانات مازاد ورزشی به مزایده گذاشته شوند و اگر این طور نباشد در حقیقت ظلم به ورزش کشور است. وقتی استخر مازادی وجود داشته باشد باید آن استخر به مزایده گذاشته گردد. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش شرایطی فراهم گردد تا این ماده به درستی اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 148

به "داورزنی: هیات مدیره پرسپولیس در مورد گرشاسبی تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: هیات مدیره پرسپولیس در مورد گرشاسبی تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید