طراحی ویلا در شمال: ملاقات و گفتگوی شهردار شیراز با میهمانان نوروزی در محل اسکان زیباشهر و باغ جنت

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرگزاری خبرنگاران-به منظور اطلاع از نحوه اسکان مسافرین نوروزی و نیز جهت اطمینان از رضایت خاطر آن دسته از میهمانان که تعطیلات خود را در شهر شیراز سپری کردند، شهردار شیراز از نخستین ساعات اولین روز کاری سال 1401 از محل کمپ های مسافرین نوروزی واقع در زیباشهر و باغ جنت بازدید کرد.

طراحی ویلا در شمال: ملاقات و گفتگوی شهردار شیراز با میهمانان نوروزی در محل اسکان زیباشهر و باغ جنت

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش دریافتی خبرنگاران از شیراز، به منظور اطلاع از نحوه اسکان مسافرین نوروزی و نیز جهت اطمینان از رضایت خاطر آن دسته از میهمانان که تعطیلات خود را در شهر شیراز سپری کردند، شهردار شیراز و جمعی از معاونین به همراه مهندس طاهری رئیس و خواست خدایی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر از نخستین ساعات اولین روز کاری سال 1401 بازدیدی پنج ساعته از محل کمپ های مسافرین نوروزی واقع در زیباشهر و باغ جنت را در رأس برنامه خود قرار دادند.

شهردار شیراز و رئیس شورای اسلامی شهر در این بازدید از نحوه پذیرش و اسکان میهمانان، امکانات رفاهی، بهداشتی، خدماتی، گردشگری و فرهنگی بازدید نمودند و با میهمانان نوروزی ملاقات صمیمی داشتند که به رسم یادبود و به مناسبت سال نو هدایایی نیز تقدیم مسافران گشت.

سید احسان اصنافی در این بازدید گفت: ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی رویکرد ویژه شهرداری شیراز اس

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2213

به "طراحی ویلا در شمال: ملاقات و گفتگوی شهردار شیراز با میهمانان نوروزی در محل اسکان زیباشهر و باغ جنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا در شمال: ملاقات و گفتگوی شهردار شیراز با میهمانان نوروزی در محل اسکان زیباشهر و باغ جنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید