تور ارزان روسیه: رئیس جمهور ازبکستان به مسکو سفر می نماید

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس جمهور ازبکستان بنا به دعوت همتای روسی خود در راس یک هیات از مقامات عالی رتبه این کشور به مسکو سفر می نماید.

تور ارزان روسیه: رئیس جمهور ازبکستان به مسکو سفر می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در تاشکند، شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان بنا به دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه فردا به مسکو سفر می نماید.

روسای جمهور دو کشور در شهر مسکو در این ملاقات توسعه بیش از پیش روابط شراکت و هم پیمانی راهبردی ازبکستان و روسیه را آنالیز می نمایند و اسناد دوجانبه به امضا خواهند رساند.

در آستانه سفر به مسکو مراسم های مشترک دومین همایش آموزشی و نشست دوره ای همکاری های منطقه ای ازبکستان و روسیه برگزار می گردد.

روسیه یکی از بزرگ ترین همکاران مالی و بازرگانی ازبکستان است.

مبادلات بازرگانی این دو کشور در سال 2020 میلادی با 15.4 درصد کاهش نسبت به سال 2019 میلادی در سطح 5 میلیارد و 641 میلیون دلار قرار گرفته است.

در حال حاضر در ازبکستان بیش از 961 واحد شرکت مشترک با سرمایه گذاری روسیه فعالیت می نمایند. در ازبکستان نمایندگی 64 شرکت روسیه به ثبت رسیده است.

در روسیه نیز بیش از 560 شرکت با مشارکت سرمایه گذاران ازبکی در زمینه های مختلف فعالیت می نمایند.

روسیه استقلال این کشور را در تاریخ 20 مارس سال 1992 میلادی به رسمیت شناخته و در همین روز بین این دو کشور روابط دیپلماتیک برقرار شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2066

به "تور ارزان روسیه: رئیس جمهور ازبکستان به مسکو سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: رئیس جمهور ازبکستان به مسکو سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید