روبن: چین نه، هنوز می خواهم در بالاترین سطح بازی کنم

به گزارش تور بالی اندونزی، مهاجم هلندی بایرن که در سرانجام فصل از این تیم جدا می گردد احتمال حضورش در لیگ چین را رد کرد و گفت دوست دارد در تیمی بزرگ به فوتبالش ادامه دهد.

روبن: چین نه، هنوز می خواهم در بالاترین سطح بازی کنم

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

روبن: چین نه، هنوز می خواهم در بالاترین سطح بازی کنم

آرین روبن که در انتها فصل جاری به حضور 10 ساله اش در بایرن مونیخ انتها خواهد داد، در گفت وگو با نشریه کیکر آلمان در مورد آینده حرفه ای اش گفت: من به بازی در بالاترین سطح برای کسب جام های قهرمانی عادت دارم، بنابراین فکر نمی کنم که بخواهم به تیمی بروم که برای قرار دریافت در رده های ششم و هشتم جدول بازی می نماید. من پیشنهادهای زیادی از باشگاه های اروپایی، غیر اروپایی و آمریکایی دارم. از چین هم پیشنهاد دارم، اما ترجیح نمی دهم برای ادامه دوران فوتبالی ام به آنجا بروم. هنوز می خواهم به بازی کردن ادامه دهم و این برایم مهم است. من هنوز می توانم چهار یا پنج سال دیگر بازی کنم، اما در این زمینه نباید مصدومیت ها را هم نادیده گرفت.

بال هلندی سرخپوشان مونیخی که بین سال های 2013 تا 2016 زیرنظر پپ گواردیولا در بایرن مونیخ بازی کرد، با اشاره به ناکامی این تیم با این سرمربی اسپانیایی گفت: دوست داشتم دو، سه یا چهار جام دیگر در کلکسیون افتخاراتم داشتم، اما فوتبال همین است. پپ گواردیولا می توانست در بایرن بهتر کار کند. ما زیر نظر گواردیولا در 6 نیمه نهایی، چهار بار شکست خوردیم که این یکی از چیزهایی است که تأسفش را می خورم. با این حال سیستم مورد نظر گواردیولا در زمین فوتبال عالی بود و من زیرنظر او در پست هافبک نفوذی بازی کردم که این برایم لذت بخش بود چون من بیشتر در پست بال بازی می کردم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 232

به "روبن: چین نه، هنوز می خواهم در بالاترین سطح بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبن: چین نه، هنوز می خواهم در بالاترین سطح بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید