روز های رویایی در انتظار مهدی طارمی

به گزارش تور بالی اندونزی، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعتی پیش برگزار گردید و تیم های حاضر در این مرحله رقیب خود را شناختند.

روز های رویایی در انتظار مهدی طارمی

بر این اساس مقرر شد پورتو، نماینده پرتغال که در مرحله قبل شگفتی ساز شده بود و با حذف یوونتوس به جمع 8 تیم سرانجامی راه پیدا نموده در این دوره به مصاف چلسی، تیم پرستاره لیگ جزیره برود.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو که در دو بازی رفت و برگشت مقابل یوونتوس چهره خبرساز تیمش بود و با زدن گل، دریافت پنالتی و اخراج شدن از سوی داور مسابقه از چهره های تاثیرگذار دو ملاقات بود حالا همراه تیمش باید مقابل ستارگان چلسی قرار بگیرد و چالش سختی با مدافعان سرشناس چلسی داشته باشد که این موضوع هم برای خود طارمی و هم برای فوتبالدوستان ایرانی اتفاق جذابی است.

این سرانجام راه نیست و پورتو با مهاجم ایرانی اش فرصت این را دارند تا با عبور از سد چلسی بار دیگر یک حریف سرشناس را از پیش رو برداشته و در صورت این اتفاق یک تقابل جذاب تر در نیمه نهایی انتظار این تیم را می کشد و آنهم برنده ملاقات لیورپول - رئال مادرید، دو تیم فینالیست دو دوره قبل است که در هر دو حالت اتفاق جذابی رقم خواهد خورد.

طارمی و یارانش این فرصت را دارند تا هم مقابل چلسی پر ستاره به میدان بروند و هم در صورت رجحان شانس خود را برای تقابل با لیورپول یا رئال مادرید بیازمایند.

طارمی که توانسته خودش را به جمع ایرانیانی که در لیگ قهرمانان اروپا گل زنی کردند اضافه کند در صورت چنین تقابلی فرصت گلزنی به بزرگترین تیم های جهان را دارد و چه بسا مثل یوونتوس پیروز به باز کردن دروازه تیم های مذکور گردد.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار طارمی و یارانش است.

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1682

به "روز های رویایی در انتظار مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز های رویایی در انتظار مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید