رونمایی از خرید های جدید استقلال در سال 1400 خبرنگاران

به گزارش تور بالی اندونزی، اگر همچنان پنجره جابجایی آبی ها بسته باشد، استقلال در بازی با ماشین سازی هم نمی تواند از خرید های جدید تیم خود استفاده کند

رونمایی از خرید های جدید استقلال در سال 1400 خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال تا اینجای فصل دو بازیکن با نام های عرفان گل محمدی و سعید مهری را جذب نموده و همچنین گفته می گردد امین قاسمی نژاد هم به عقد قرارداد با آبی ها بسیار نزدیک است.

نکته عجیب اما این است که پنجره جابجاییی استقلال به خاطر شکایت بودوروف بسته است و خریدهای جدید استقلال فعلا نمی توانند برای آبی ها بازی نمایند.

مدیران استقلال در کوشش هستند تا پیش از پنجشنبه، 28 اسفند که آبی ها باید به مصاف ماشین سازی بروند، پول بودوروف را پرداخت نمایند. آبی ها همچنین باید علاوه بر پرداخت مطالبات بودوروف برای باز شدن پنجره داخلی خود، به فدراسیون فوتبال تعهد بدهند که پول شاکیان را پرداخت می نمایند.

با این حال حتی اگر تا آن موقع پنجره آبی ها باز گردد، با توجه به شرایطی که استقلالی ها دارند، بعید نظر می رسد فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد از خریدهای جدید خود مقابل ماشین سازی استفاده کند.

28 اسفند آخرین روز جابجایی نیم فصل است و آبی ها فقط تا این روز فرصت دارند پنجره جابجایی خود را باز نموده و نام خریدهای جدید خود را به لیست اضافه نمایند.

با این شرایط رونمایی از خریدهای جدید استقلال به سال 1400 موکول می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1671

به "رونمایی از خرید های جدید استقلال در سال 1400 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خرید های جدید استقلال در سال 1400 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید