سامانه خدمات رفاهی خوابگاه و تغذیه دانشجویان یکپارچه می گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس صندوق رفاه دانشجویی گفت: اجرای برنامه های آینده صندوق رفاه دانشجویان در حوزه های یکپارچه سازی سامانه های الکترونیکی خدمات رفاهی دانشجویان شامل خوابگاه و تغذیه احتیاج به همکاری بیشتر دانشگاه ها دارد.

سامانه خدمات رفاهی خوابگاه و تغذیه دانشجویان یکپارچه می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به درخواست صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه ها برای ارایه اطلاعات به روز سراهای خود در طرح رتبه بندی، گفت: صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه انتظار دارد همکاری بیشتری در زمینه ثبت دقیق و به موقع آمار و اطلاعات خوابگاه ها بر دانشجویان ساکن داشته باشند.

وی همچنین خواهان همکاری بیشتر دانشگاه ها در زمینه راه اندازی سامانه جامع خوابگاهی شد و گفت: از بین همه دانشگاه ها تا به امروز فقط 43 دانشگاه به درخواست مربوط به راه اندازی سامانه جامع خوابگاهی پاسخ داده اند که آمار خوبی نیست.

دانشگاه ها تحقق اجاره بهای خوابگاه را جدی بگیرند

مطیعی تاکید نمود: اجرای برنامه های پیشروی صندوق رفاه دانشجویان در حوزه های یکپارچه سازی سامانه های الکترونیکی خدمات رفاهی دانشجویان شامل خوابگاه و تغذیه احتیاج به همکاری بیشتر دانشگاه ها با صندوق رفاه دانشجویان در ارائه اطلاعات به روز مورد احتیاج دارد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی همچنین بر توجه بیشتر دانشگاه ها به موضوع واریز اجاره بهاء خوابگاه های دانشجویی برای تحقق حداکثری اجاره بهای خوابگاه ها تاکید نمود و گفت: بازپرداخت های به موقع علاوه بر این که دست صندوق رفاه دانشجویان را در پرداخت های جدید باز نگه می دارد، در ایجاد رابطه متناسب بین دانشگاه و صندوق برای پرداخت های جدید هم تاثیر گذار است؛ از این رو از دانشگاه ها انتظار داریم موضوع تحقق اجاره بهای خوابگاه را جدی بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 895

به "سامانه خدمات رفاهی خوابگاه و تغذیه دانشجویان یکپارچه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه خدمات رفاهی خوابگاه و تغذیه دانشجویان یکپارچه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید