سرمربی بنفیکا: طارمی را نمی خواهیم

به گزارش تور بالی اندونزی، سرمربی تیم فوتبال بنفیکا تأکید کرد که خرید مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریو آوه در دستور کار این باشگاه قرار ندارد.

سرمربی بنفیکا: طارمی را نمی خواهیم

به گزارش خبرنگاران، برونو لاگه، سرمربی تیم فوتبال بنفیکا اعلام کرد اگرچه قرمزپوشان شهر لیسبون در فکر خرید بازیکنان جدید هستند اما مهدی طارمی جزو بازیکنان مدنظر این تیم نیست.

برخی رسانه های پرتغالی اعلام کرده بودند که بنفیکا برای تقویت خط حمله اش قصد خرید مهاجمان جدید دارد که طارمی و پدرینیو از تیم کورینتیانس جزو گزینه های این باشگاه هستند. برونو لاگه اگرچه تمایل بنفیکا برای خرید طارمی را رد کرد اما حاضر نشد منکر علاقه اش به خرید پدرینیو شود.

او در پاسخ به این سؤال که آیا بنفیکا برای تقویت ترکیبش قصد خرید مهدی طارمی را دارد، گفت: ممکن است در نهایت چنین اتفاقی رخ دهد اما آن آن بازیکنی که شما نامش را بردید نیست. ممکن است که به اضافه کردن بازیکنان جدید به تیم مان فکر و بازیکنان مختلف را آنالیز کنیم اما بازیکنی که می خواهد به ما ملحق شود، باید کسی باشد که برای ما می دود و این تنها شرطی است که شما می توانید به این تیم ملحق شوید. ورود به این تیم کار آسانی نیست و شما باید آمادگی دوندگی بسیار زیاد را داشته باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 866

به "سرمربی بنفیکا: طارمی را نمی خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بنفیکا: طارمی را نمی خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید